• غرفه ای در کانتینر
  • غرفه ای در کانتینر
  • غرفه ای در کانتینر
  • غرفه ای در کانتینر
غرفه ای در کانتینرغرفه ای در کانتینرغرفه ای در کانتینرغرفه ای در کانتینر

غرفه ای در کانتینر

عصر نمایشگاه- در نمایشگاه نورپردازی Off On New Lighting GmbH غرفه ای در دو کانتینر فولادی مخصوص حمل و نقل ایجاد شده بود. این غرفه ۵۱هزار دلاری بیشتر از اینکه به پسمانده های صنعتی شباهت داشته باشد، بیشتر یک اثر هنری صنعتی بود.

به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، در حالی که کانتینر افقی نمونه محصول را به نمایش گذاشته بود، لوسترهایی از تیوب های ال ای دی از کانتینرهای عمودی آویزان شده بودند که در میان وسایل سازگار با محیط زیست نقطه عطف غرفه به نظر می رسیدند. کافی است یک طراح عادی را به چالش بکشید و از او بخواهید تا با کانتینرهای مخصوص حمل و نقل کالا، غرفه ای بسازد. سپس خواهید دید که حاصل کار بیش از اینکه شهری به نظر برسد، اثری صنعتی از آب درآمده است. با  این  حال، نیکو اوبرهولز و آندره فاسر در کار خود خبره بودند. بعد از اینکه از نمایشگاه کانتینری طراحان شرکت Ueberholz GmbH انتقاد شد، آنها تلاش کردند تا ساختاری ایجاد کنند که از دیدگاه داوران به طرز «شگفت آوری خلاقانه» بود و «طراحی کاملا ستاره ای شکل» داشت.

شرکت Off On New Lighting که در نوامبر سال 2011 راه اندازی شد، لامپ های فلورسنت جدیدی به نام تیوب های ال ای دی سازگار با محیط زیست را ارائه می کند. به این ترتیب، این شرکت قصد داشت تا در غرفه خیابانی ساختاری جذاب برای نصب تجهیزات خود در نمایشگاه  Light+Building 2012 ارائه دهد که در طول سال دایر باشد. طرح نهایی شامل دو کانتینر فولادی مخصوص حمل و نقل می شد که در فضای 8 در 3 متری جا داده  شده  بود؛ کانتینر 4 در 3 متری به صورت افقی و کانتینر 3 در 3 متری به صورت عمودی نصب شده  بودند.

مشخصه بارز کانتینر عمودی لوگوی Off On بر روی خروجی  غرفه، پرده های سفید رنگ مواج و لوستری با تیوب های ال ای دی در اندازه های مختلف بود. همچنین، میزی با صفحه نمایشی لمسی به بازدیدکنندگان این اجازه را میداد تا شدت نور لوستر را کم و زیاد کنند و میزان تغییر در مصرف انرژی را مشاهده کنند.

کانتینر افقی نمونه هایی از محصولات شرکت Off On و بخش های مختلفی را برای گفت و گو ارائه می داد. به علاوه، چهار عدد چهارپایه و یک کانتر در جلو و مرکز غرفه و یک کابینت در امتداد پشت غرفه فضای کافی را برای انبارکردن وسایل فراهم کرده  بودند. وسایل تبلیغاتی و نوشیدنی نیز در دسترس بودند که گروهی از کارمندان با یونیفورمی یک شکل به بازدیدکنندگان تعارف می کردند.

در پایان نمایشگاه، غرفه برای جا به جایی آماده و بالای یک کامیون مسطح جاگذاری می شد تا برای نمایشگاه های مختلفی که در طول سال برگزار می شوند، منتقل شود. با توجه به هدف دوگانه غرفه و حداقل بودجه 51هزار دلاری، شکی نیست که نمایندگان شرکت Off On ذوق زده شده  بودند.

منبع: Exhibitor Online

Copyright © 2016 - AsreNamayeshgah by Daustany