• اولین نمایشگاه خانه ایرانی،کالای ایرانی گشایش یافت
  • اولین نمایشگاه خانه ایرانی،کالای ایرانی در قزوین گشایش یافت
اولین نمایشگاه خانه ایرانی،کالای ایرانی گشایش یافتاولین نمایشگاه خانه ایرانی،کالای ایرانی در قزوین گشایش یافت

اولین نمایشگاه خانه ایرانی،کالای ایرانی در قزوین گشایش یافت

عصر نمایشگاه- هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اعلام کرد : اولین نمایشگاه خانه ایرانی،کالای ایرانی از ۲۴ لغایت ۲۸ مهر ماه به مدت ۵ روز با حضور بیش ۶۰ واحد تولید کننده و عرضه کننده در فضایی به مساحت سه هزار و ششصد مترمربع در محل دائمی نمایشگاه ها برپا می باشد .

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، طاهرخانی  افزود : توجه به تولیدات داخلی و کارآفرینان ، تحول در بخش صنعت و همچنین نقش تأثیر گذاری را در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال به همراه خواهد داشت و با توجه به این امر یکی از رویکردهای برگزاری این رویداد اقتصادی، معرفی توانمندی های تولیدات داخلی است.

طاهرخانی خاطر نشان کرد: توجه به تولیدات داخلی و کارآفرینان ، تحول در بخش صنعت و همچنین نقش تأثیر گذاری را در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال به همراه خواهد داشت.

این مسئول یادآور شد : دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است و  برگزاری نمایشگاه ها بستر مناسبی را جهت معرفی توانمندی های صنعتگران و تولیدکنندگان ،تبادل تجربیات،انتقال اطلاعات و همچنین زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای فعالان فراهم می سازد.

وی افزود: همچنین در این نمایشگاه اعطای وام تسهیلات از 10 میلیون تا 30 میلیون تومان بصورت اقساط 36 ماهه به خریداران پرداخت و هر شب  به قید قرعه به خریداران محترم  جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان افزود : اولین نمایشگاه خانه ایرانی،کالای ایرانی در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقه مندان است.

Copyright © 2016 - AsreNamayeshgah by Daustany