• افتتاح دو نمایشگاه صنعت برق و آب با حضور وزرای محترم ایران و عراق
  • افتتاح دو نمایشگاه صنعت برق و آب با حضور وزرای محترم ایران و عراق
  • افتتاح دو نمایشگاه صنعت برق و آب با حضور وزرای محترم ایران و عراق
افتتاح دو نمایشگاه صنعت برق و آب با حضور وزرای محترم ایران و عراقافتتاح دو نمایشگاه صنعت برق و آب با حضور وزرای محترم ایران و عراقافتتاح دو نمایشگاه صنعت برق و آب با حضور وزرای محترم ایران و عراق

افتتاح دو نمایشگاه صنعت برق و آب با حضور وزرای محترم ایران و عراق

عصر نمایشگاه-بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه ها ، این دو نمایشگاه  صبح امروز با حضور دکتر اردکانیان وزیر محترم نیرو واحمد الجبوری وزیر تجارت عراق ،  مهندس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت  دکتر حسن زمانی مشاور وزیر ، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران و همراهی مسئولین ، مقامات و سایر مدعوین  گشایش یافت.

در این دوره از نمایشگاه صنعت برق و آب  275 شرکت داخلی و خارجی در 10 سالن در زمینه انتقال ، توزیع آب ، جمع آوری و تصفیه فاضلاب و همچنین فعالیت های مرتبط با صنعت برق در بخش های تولید ، توزیع و فوق توزیع آخرین تکنولوژی و دستاوردهای خود را در معرض بازدید متخصصان قرار داده اند.

شایان ذکر است یکی از ویژگی های بیستمین نمایشگاه صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه آب  حضور چشمگیر متخصصان و صاحبان فناوری و خدمات این عرصه می باشد که چهره علمی و تخصصی تر به نمایشگاه بخشیده است.

دو نمایشگاه فوق از تاریخ 23 لغایت 26 دی ماه سال جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی  از ساعت 9 الی 17 میزبان بازدیدکنندگان تخصصی می باشد و همچنین علاقه مندان صنایع آب و برق می توانند از بستر فضای مجازی ازنمایشگاه های فوق بازدید کنند.

Copyright © 2016 - AsreNamayeshgah by Daustany