۱۵ طرح صنعتی ملی امسال در استان قزوین افتتاح می شود

عصر نمایشگاه- علی پرزحمت سه شنبه شب در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برگزار شداظهارداشت: ۲۳ درصد واحدهای صنعتی استان در شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر شده و بقیه در سایر مراکز پراکنده هستند و در حال حاضر ۳ هزار واحد صنعتی فعالیت می کنند.

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱:۰۰

۱۵ طرح صنعتی ملی امسال در استان قزوین افتتاح می شود

به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  راهنمای سفر من، علی پرزحمت سه شنبه شب در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برگزار شد اظهارداشت: 23 درصد واحدهای صنعتی استان در شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر شده و بقیه در سایر مراکز پراکنده هستند و در حال حاضر 3 هزار واحد صنعتی فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: با برگزاری 350 جلسه رفع موانع تولید و 350 مصوبه تلاش کردم مشکلات تولید را در استان رفع کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآورشد: در سال گذشته سهم تعیین شده برای استان در بخش صادرات 430 میلیون دلار بود که با تلاش انجام شده خوشبختانه 675 میلیون دلار محقق شد و در سال جاری نیز در چهار ماه گذشته میزان صادرات به 165 میلیون دلار رسیده است.

پرزحمت تصریح کرد: 10 درصد صادرات استان قزوین توسط بازرگانان صورت می گیرد و تلاش می کنیم با بسترسازی مناسب و حمایت از صادرکنندگان شاخص چشم انداز تعیین شده تا سقف یک میلبیارد دلار در سال جاری را محقق کنیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 1200 میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب به واحدهای مشکل دار پرداخت شد و در سال جاری نیز تاکنون 850 واحد برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند.

افتتاح 15 طرح صنعتی و تولیدی ملی در سال جاری

پرزحمت گفت: امسال 15 طرح ملی در استان قزوین افتتاح خواهد شد که در حال حاضر 50 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای آنها 1200 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: با افتتاح طرح های یادشده برای 3500 نفر شغل جدید ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآورشد: در دولت یازدهم 250 میلیون دلار سرمایه گذاری مستقیم جذب شد که بیانگر توانمندی کار آفرینان برتر است.

در سومین نمایشگاه  توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان 110 مشارکت کننده و 70 تولیدکننده استان محصولات خود را در بخش های صنعت، مواد غذایی، مواد شوینده و بهداشتی، ساختمانی، آموزش، منسوجات و بسته بندی در غرفه هایی به وسعت 4 هزار مترمربع در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

این نمایشگاه تا 27 مردادماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برپاست و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 16 الی 22 از آن در محل خیابان نوروزیان، جنب صدا وسیما دیدن کنند.

برچسب ها

نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا