رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

عصر نمایشگاه- هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست طی روزهای ۲ الی ۵ اسفند با حضور مدیران شرکت‌های تولیدی، صنعتی، بازرگانی و خدماتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌‌شود.

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸:۰۰

برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا یوسفی‌پور، رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران ضمن اعلام این خبر، افزود: نمایشگاه بین‌المللی محل مناسبی برای معرفی توانمندی‌ها، اهداف، برنامه‌ها، فعالیت‌های انجام‌شده و معرفی روش‌های نوین مورد استفاده این شرکت‌ها در راستای اهداف محیط زیستی است.
وی در ادامه افزود: از این رو واحد محیط زیست HSE با حمایت‌های ویژه معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و همچنین همکاری مؤثر و مفید روابط عمومی این شرکت، امسال نیز همچون سال‌های گذشته اقدام به برپایی غرفه اختصاصی و ارایه فعالیت‌ها و دستاوردهای زیست‌محیطی و تشریح برنامه‌های آتی شرکت‌های تابعه در راستای حفاظت از محیط زیست و گسترش فرهنگ زیست‌محیطی کرده است.
یوسفی‌پور در پایان از تمامی همکاران شرکت ملی گاز ایران، شرکت‌های تابعه و کلیه علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه و غرفه شرکت ملی گاز در سالن خلیج فارس (44A)، دعوت به‌عمل ‌آورد.

برچسب ها

نمایشگاه داخلینمایشگاه محیط زیستنمایشگاه بین المللی تهران
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا