برگزاری نمایشگاه بین المللی محیط زیست در تبریز

عصر نمایشگاه- معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: نخستین نمایشگاه بین المللی 'محیط زیست، توسعه پایدار و صنایع وابسته تبریز ۲۰۱۸' در اردیبهشت ماه سال ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳:۰۰

برگزاری نمایشگاه بین المللی محیط زیست در تبریز

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, حسن عباس نژاد روز سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی این نمایشگاه با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مطالب زیست محیطی گفت: امروزه یکی از شاخص های مهم حضور در بازارهای جهانی رعایت استانداردها و مسائل زیست محیطی است.
​​​​​​​وی افزود: یکی از تاثیرگذارترین راه های اطلاع رسانی فعالیت های زیست محیطی صنایع و واحدهای خدماتی در زمینه مسائل زیست محیطی حضور در نمایشگاه هاست.
عباس نژاد گفت: نمایشگاه بین المللی محیط زیست تبریز 2018 فرصت مناسبی برای صنایع، ارگان ها و واحدهای خدماتی است که با حضور در این نمایشگاه بتوانند علاوه بر انتقال تجربه های خود با تازه های دانش زیست محیطی آشنا شوند.
وی تاکید کرد: نمایشگاه محیط زیست از لحاظ فرهنگ سازی و تبادل اطلاعات دارای اهمیت بوده و صنایع استان می توانند از این فرصت جهت ارائه آخرین دستاوردهای خود و استفاده از فناوری های نو در زمینه حفظ محیط زیست استفاده کنند.
داود قاسم زاده مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان با بیان نحوه حضور و ثبت نام صنایع و واحدها در این نمایشگاه، گفت: حضور فعال، پرشور و با کیفیت صنایع و واحدهای دوستدار محیط زیست آذربایجان شرقی در این نمایشگاه یکی از اهداف اصلی است.
وی با تقدیر از رسانه های گروهی در خصوص ترویج مطالب زیست محیطی گفت: نقش رسانه ها در پربار بودن این نمایشگاه مهم و تاثیر گذار است.
این جلسه با حضور نمایندگان تام الاختیار صنایع و مدیران hse ( ایمنی، بهداشت و محیط زیست ) صنایع در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

برچسب ها

نمایشگاه داخلینمایشگاه بین‌المللی تبریزنمایشگاه محیط زیست
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا