حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های بین‌المللی عمان

عصر نمایشگاه- رایزن بازرگانی ایران در عمان گفت: در راستای توسعۀ صادرات و نفوذ در بازار کشورهای هدف، شرکتهای ایرانی در اردیبهشت ماه امسال­ در ۶ نمایشگاه بین‌المللی تخصصی عمان مشارکت فعال خواهند داشت.

سه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵:۰۰

حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های بین‌المللی عمان

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران,­­ عباس عبدالخانی، ­گفت: برای­ معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تولیدی شرکت‌های ایرانی به بازار عمان و آشنایی با تجار و فعالان تجاری عمانی، برنامه‌ریزی برای حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های بین‌المللی عمان صورت گرفته است.

وی افزود: نمایشگاه‌های انرژی و آب و برق، درب و پنجره، شیشه و آلومینیوم، محصولات کشاورزی، غذای حلال و آبزیان(آگروفود)، صنعت پلاستیک (عمان پلاست)، فناوری(عمان کومکس) و همچنین توریسم سلامت در اردیبهشت ماه­ امسال­در عمان برگزار می‌شود.

رایزن بازرگانی ایران در عمان اظهار داشت: شرکت‌های ایرانی در این رویدادهای تجاری علاوه بر معرفی محصولات و خدمات تولیدی خود به بازار عمان، با شرایط و قوانین و مقررات حاکم بر تجارت در این کشور آشنا خواهند شد.

همزمان با برگزاری رویدادهای تجاری مذکور، هیئتهای تجاری به منظور بازدید از این نمایشگاه‌ها نیز به عمان سفر می کنند و ملاقات حضوری با غرفه داران و ارائۀ راهنمایی‌ها و مشورت‌های تجاری مورد نیاز از برنامه‌های رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در مسقط به شمار می‌رود.

برچسب ها

نمایشگاه بین المللیصنعـت نمایشگاهی عماننمایشگاه خارجینمایشگاه عمان
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا