نمایشگاه توانمندی‌های صنایع قدس نقطه عطفی میان صنعتگران

عصر نمایشگاه- فرماندار شهرستان قدس گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صنایع منطقه، می‌تواند نقطه عطفی میان صنعتگران و آشنایی بیشتر میان آن‌ها شده و موجب افزایش سطح فرهنگ و استفاده از کالای داخلی و اشتغال‌زایی بیشتر شود.

يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸:۰۰

نمایشگاه توانمندی‌های صنایع قدس نقطه عطفی میان صنعتگران

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از قدس خبر، علی اصغر ناصر بخت، فرماندار شهرستان قدس از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با جدیت، اهتمام و هماهنگی میان مجموعه های توانمند، نخستین نمایشگاه توانمندی های صنایع شهرستان قدس در هفته دولت برگزار خواهد شد.

ناصر بخت با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه گفت: ما به‌عنوان مسئولان شهری موظف هستیم قابلیت و توانایی های این شهرستان را به صورت گسترده نشان دهیم و با توجه به نامگذاری سال 97 توسط مقام معظم رهبری به سال«حمایت از کالای ایرانی» فرصت مناسب و ارزشمندی است تا توانمندی های صنایع شهرستان قدس معرفی شده و موقعیت خوبی برای عرضه محصول توسط تولیدکنندگان فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه می‌تواند نقطه عطفی میان صنعتگران و آشنایی بیشتر میان آنها باشد و موجب افزایش سطح فرهنگ و استفاده از کالای داخلی و اشتغالزایی بیشتر در منطقه شود.

فرماندار شهرستان قدس، در ارتباط با لزوم تشکیل کمیته های ویژه در برگزاری این نمایشگاه و معرفی آنها گفت: نمایشگاه توانمندی های صنایع با 6 کمیته تشکیل می‌شود و این کمیته‌ها شامل کمیته مکان یابی و طراحی داخلی نمایشگاه که به عهده شهرداری قدس، کمیته اجرایی که به عهده اداره صنعت، معدن و تجارت، کمیته فنی که مدیران صنعت در شهرستان عهده‌دار آن بوده، کمیته علمی که مسئولیت آن با دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس است، کمیته اطلاع‌رسانی و کمیته امنیتی که مسئولیت آن توسط روابط عمومی و معاونت سیاسی فرمانداری قدس است.

ناصربخت تصریح کرد: مسئولیت ستاد برگزاری نمایشگاه برعهده شهرداری قدس بوده که بر کمیته‌های معرفی شده نظارت خواهد داشت.

برچسب ها

نمایشگاه داخلینمایشگاه توانمندی ها
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا