نمایشگاه عکس «تجسم نور» در میامی برپا شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس «تجسم نور» با موضوع نماز با ارائه ۲۰ اثر در نگارخانه نگاه شهر میامی گشایش یافت.

چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲:۰۰

نمایشگاه عکس «تجسم نور» در میامی برپا شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایکنا, رضا مهدیان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی 19 تیراظهار کرد: یکی از وظایف این اداره ترویج هنر اسلامی و انقلابی است که حمایت از هنرمندان در برگزاری نمایشگاه با چنین موضوعاتی می تواند یکی از روش های تحقق این مهم باشد.

وی افزود: کارگروه تخصصی امر به معروف و نهی از منکر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با موضوعاتی ازقبیل نماز، عفاف و حجاب، حمایت از تولیدات ملی و ... را در دستور کار خود قرار داده است.

سرهنگ غلامرضا فلاحتی، فرمانده سپاه میامی و دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میامی با تقدیر از برگزاری این نمایشگاه متذکر شد: زبان هنر در امر به معروف و نهی از منکر اثر گذار است و هنرمندان باید از این موهبت در تقویت بنیان فردی و اجتماعی جامعه استفاده کنند.

گفتنی است نمایشگاه عکس تجسم نور با موضوع نماز با همکاری مجتمع فرهنگی و هنری کومش سمنان، ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر و انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان برگزار شده است که به مدت یک هفته از ساعت ٧ الی ١٣ آماده بازدید علاقه مندان است. انتهای پیام

برچسب ها

نمایشگاه عکسنمایشگاه داخلینمایشگاه سمنان
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا