مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

حضور ۴۴ واحد صنعتی از قزوین در نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از برگزاری بزرگترین نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک ایران با حضور ۴۴ واحد صنعتی از استان قزوین خبر داد.

يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵:۰۰

حضور ۴۴ واحد صنعتی از قزوین در نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، حمیدرضا خانپور اظهار کرد: اولین نمایشگاه بزرگ صنایع کوچک ایران با هدف حمایت از محصولات ایرانی، تسهیل فرصت های زنجیره تامین بازار از طریق نمایش محصولات و خدمات، نشست های تجاری   B 2 B  و با حضور 44  واحد صنعتی برتر مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان  برگزار خواهد شد.

وی افزود:  این نمایشگاه با هدف ایجاد ارتباط بین بنگاهی، به نمایش گذاشتن توان و اهمیت نقش صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد کشور از یک سو، حمایت از کالای ایرانی و نیز هماهنگی پیاده سازی برنامه های توسعه صنایع کوچک و متوسط میان دستگاه های دولتی و غیردولتی که به هر نحوی با صنایع کوچک در ارتباط هستند توسط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برنامه ریزی شده است.

خانپور بیان کرد: همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت روز حمایت از صنایع کوچک این نمایشگاه گشایش می یابد که واحدهای تولیدی از بخش های صنعتی، ماشین آلات و صنایع فلزی، صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی، صنایع شیمیایی، پلاستیک و پتروشیمی، لوازم خانگی، برق و الکترونیک، صنایع نساجی، چرم و پوشاک را شامل می شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به اینکه حضور در این رویداد فرصتی برای دیدار با توانمندی های متنوع و با کیفیت صنایع از سراسر کشور است تصریح کرد: بدون شک این نمایشگاه در رسته خود از حضور باشکوه و  بی نظیر صنعتی است که با هدف ایجاد فرصت برای مشارکت در سرمایه گذاری انتقال دانش و فناوری و شکل گیری نظام پیمانکاری های فرعی است.

بزرگترین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک ایران با حضور بیش از یک هزار واحد تولیدی از روز 21  لغایت 23 مردادماه به مدت 3 روز  در مصلی بزرگ تهران افتتاح می‌شود.

برچسب ها

شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزویننمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک ایران
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا