​پرداخت تسهیلات یک میلیاردی به شرکت‌های صنایع پیشرفته برای حضور در نمایشگاه اینوپروم روسیه

عصر نمایشگاه- صندوق حمایت از صنایع پیشرفته اعلام کرد که برای حضور شرکت‌ها در نمایشگاه اینوپروم تسهیلاتی تا سقف یک میلیارد تومان و تا سقف ۷۰درصد هزینه‌ها ارائه کند.

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰:۰۰

​پرداخت تسهیلات یک میلیاردی به شرکت‌های صنایع پیشرفته برای حضور در نمایشگاه اینوپروم روسیه

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شاتانیوز، نشستی با حضور «حمید وطن‌دوست» عضو هیات مدیره و مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و خانم مهندس زیاری نماینده دفتر ماشین‌سازی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مدیرعامل گروه شرکت‌های «فرداد» به عنوان مرکز تجاری ایران در روسیه برگزار شد.

در این جلسه درخصوص نمایشگاه صنعت و تکنولوژی «اینوپروم» روسیه که قرار است از 18 تا 21 تیرماه 1403 در «یکاترینبورگ» روسیه برگزار شود، بحث و تبادل نظر شد.

همچنین مقرر شد که صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برای حضور شرکت‌ها در این حوزه تسهیلاتی تا سقف یک میلیارد تومان و تا سقف 70درصد هزینه ها ارائه کند.

بر این اساس شرکت‌های فعال در زمینه صنایع پیشرفته(اتوماسیون و رباتیک، فناوری اطلاعات صنعتی، قطعه سازی، تولید دیجیتال، پردازش فلزات و فلزکاری، فناوری و انرژی، مهندسی حمل و نقل، مهندسی قدرت، مواد جدید، ساخت قطعات، تجهیزات پزشکی و توانبخشی) می‌توانند متقاضی بهره‌مندی از این تسهیلات صندوق جهت حضور در این نمایشگاه بین‌المللی باشند.

برچسب ها

نمایشگاه روسیه
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا