آغاز به کار نمایشگاه لوازم خانگی در نمایشگاه بین المللی فارس

عصر نمایشگاه- بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و صوتی و تصویری شیراز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز گشایش یافت.

چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸:۰۰

آغاز به کار نمایشگاه لوازم خانگی در نمایشگاه بین المللی فارس

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس بیان اینکه بیست و پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی در 12 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در قالب 68 شرکت کننده بر پا شده است، افزود: 28 درصد شرکت کنندگان از استان فارس 73 درصد هم تولید کنندگان از استان‌های مختلف هستند.

او گفت: در این نمایشگاه سه هئیت تجاری از کشور افغانستان با هدف انعقاد قرارداد در نمایشگاه حضور دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس افزود: این نمایشگاه انواع لوازم خانگی شامل یخچال فریزر، اجاق گاز، فر، هود، لباسشوئی، لوازم صوتی، تصویری، جارو برقی، ظروف آشپزخانه، شیرآلات و انواع ملزومات آشپزخانه در معرض دید علاقمندان قرار داده شده است.

نهاوندی افزود: تلاش شده در این نمایشگاه شرکت کنندگان به روز‌ترین برند‌های لوازم خانگی. صوتی تصویری. ملزومات آشپزخانه و لوازم خانگی کالا‌های خود را به شهروندان ارائه دهند.

او با بیان اینکه صنعت لوازم خانگی یک صنعت سود آور است گفت: این صنعت بعد از خودرو در جایگاه سوم صنایع سود آور قرار دارد .

نهاوندی ادامه داد: علاقمندان به این نمایشگاه تا 6 مهرماه همه روزه از ساعت 16 تا 21 می‌توانند به سالن‌های حافظ. بهار. سرو و نرگس مراجعه کنند.

برچسب ها

نمایشگاه لوازم خانگی نمایشگاه های بین المللی فارس
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا