حضور قهوه ایلی به عنوان حامی نمایشگاه قهوه

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه قهوه، چای و صنایع وابسته، با حضور برندهای مطرح داخلی و بین‌المللی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، برزیل، دانمارک، فرانسه و سوئیس از ۲۷ تا ۳۰ مردادماه جاری در بوستان گفت وگو برگزار شد.

يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳:۰۰

حضور قهوه ایلی به عنوان حامی نمایشگاه قهوه

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از اخبار رسمی، در دومین نمایشگاه قهوه، چای و صنایع وابسته،انواع دستگاه‌ها و تجهیزات تولید و عرضه قهوه و چای از جمله، انواع دانه قهوه، دستگاه قهوه‌ساز اتوماتیک خانگی و صنعتی ، انواع دستگاه آسیاب قهوه، ماشین‌ها و دستگاه‌های بسته‌بندی پودرقهوه و خط تولید قهوه و چای ارائه شد.

در این نمایشگاه توضیحات کاملی درباره مواد اولیه و نحوه آماده سازی انواع قهوه شامل، قهوه های دمی ، اسپرسو ، نوشیدنی های قهوه دار ، کاپوچینو ، لاته ، آمریکانو و دیگر قهوه های مصرفی در ایران و جهان توسط مدرسین و باریستاهای بین المللی ارائه شد. (باریستا به معنی قهوه‌چی یا شخصی است که نوشیدنی‌ با پایۀ اسپرسو را آماده و تحویل می‌دهد).

همچنین، معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه ‌پذیری در صنعت قهوه کشور ، جایگزینی واردات در این صنعت، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های داخلی ، آشنایی با آخرین دستاوردهای فنی و عملی روز دنیا از مهم ترین اهداف برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی و بین المللی قهوه،چای و صنایع وابسته بود.

برگزاری مسابقات قهرمانی باریستای کشوری با حمایت شرکت سازیبا تنها نماینده رسمی قهوه ایلی ایتالیا در ایران برگزار شد و به برنده مسابقات از طرف شرکت سازیبا تور اموزشی در دانشگاه ایلی تنها دانشگاه قهوه در اروپا هدیه داده شد.

برچسب ها

نمایشگاه بین المللی قهوه،چای
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا