در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ؛

دستاوردهای نمایشگاه پوشاک از نگاه دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی

عصر نمایشگاه- مهدی یکتا از افزایش چشمگیر تقاضا برای اخذ نمایندگی برندهای ایرانی در حاشیه برپایی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک کشور خبر داد.

دستاوردهای نمایشگاه پوشاک از نگاه دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از هنرآنلاین  ، مهدی یکتا، دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی کشور و عضو هیئت‌مدیره برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران با ارزیابی از کم و کیف برپایی این دوره از نمایشگاه گفت: مهم‌ترین هدف برپایی نمایشگاه بین‌المللی پوشاک در چهارمین دوره برگزاری، اتصال سیستم توزیع و فروش برندهای ایرانی در سطح کشور بود که خوشبختانه دستاوردهای مثبت بسیاری نیز به دنبال داشت.

    دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی کشور از افزایش چشمگیر تقاضا برای اخذ نمایندگی برندهای ایرانی در حاشیه برپایی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک کشور خبر داد و تصریح کرد: با در نظر داشتن این هدف پیش از برپایی نمایشگاه حدود 50 اکیپ را با هدف شناسایی شهرهای مهم و جذب خرده‌فروشان و عمده‌فروشان از برندهای ایرانی به اقصی نقاط کشور فرستادیم.

    او ادامه داد: در روزهای برگزاری نمایشگاه شاهد حضور پررنگ افراد و شرکت‌ها در نمایشگاه به منظور اخذ نمایندگی فروش برندهای ایرانی بودیم. بی‌شک این اتفاق مثبت کمک شایانی به پویایی هر چه بیشتر صنعت نساجی و پوشاک کشور را به دنبال دارد.

    یکتا افزود: بالاتر از حد تصور هیئت برگزاری نمایشگاه در این دوره مراجعه‌کننده وجود داشت و بسیاری از شرکت‌ها و برندهای داخلی به این امر معترف بودند که در روز اول و دوم فرم‌های بازدیدکننده آن‌ها رو به اتمام گذاشته است.

    او در ادامه ایجاد عدالت بین فعالیت برندهای داخلی در سطح کشور را از دیگر اهداف برپایی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک برشمرد و گفت: اگر شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی بتواند در سال‌های آتی عدالت بهتری را در تخصیص فضا بین غرفه‌های داخلی و خارجی برقرار کند، کمتر شاهد اعتراض برندهای ایرانی درباره نبود فضای کافی نمایشگاهی خواهیم بود.

    دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی کشور با تأکید بر اینکه این دوره از نمایشگاه به دنبال اهداف صادراتی نبود، اظهار داشت: هدف اصلی در برپایی این نمایشگاه بهبود سیستم توزیع کالای ایرانی بود و کمتر به جنبه‌های صادراتی کالا توجه داشت. البته حضور پررنگ کشورهای صاحب صنعت نساجی در این دوره بی‌شک دستاوردهای بسیاری را به لحاظ علمی و کاربردی در کشورمان به دنبال دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت