فیتور۲۰۱۶

حضور هدفمند و فعال ایران در نمایشگاه گردشگری اسپانیا

عصر نمایشگاه- کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان نماینده کشورمان در۳۶ نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور که از امروز به مدت ۵ روز در پایتخت اسپانیا برگزار می‌شود، شرکت خواهد می کند.

حضور هدفمند و فعال ایران در نمایشگاه گردشگری اسپانیا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرنی جمهوری اسلامی ایران، در این دوره از نمایشگاه فیتور که غرفه ایران در فضایی بیش از 300 متر مربع بر پا می‌شود، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای دوازدهمین دوره، به عنوان مجری و نماینده کشورمان حضور دارد.

    شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری ایران دوستان، آیتو، گلبانگ، ایوار (اسرا پرواز)، شیده شیراز، راه تمدن پارسیان، مارکو پولو، ارس، پرسیا سفر، ماهور گشت یزد، سورینت پرواز، خدمات مسافرتی ارگ جدید، معین گردشگری ملت، یادمان پرشیا گشت، سپهرداد سیر، پردیسان گشت، ساحل آفتاب، اوج درنا و گروه هتل‌های بین‌المللی هما، فعالان صنعت گردشگری کشورمان هستند که به منظور معرفی ظرفیت‌های بخش سرمایه‌گذاری و گردشگری ایران در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

    همچنین برگزاری آیین شب ایرانی با حضور تورگردانان اسپانیایی، خطوط هواپیمایی و هتل‌ها، نمایندگان و مدعوین وزارت گردشگری این کشور و همچنین اجرای موسیقی سنتی، برپایی کارگاه تولید صنایع دستی ایرانی و معرفی و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری از جمله برنامه‌هایی است که با هدف شناساندن فرهنگ، هنر و جلوه‌های بی‌بدیل گردشگری کشورمان به بازدید کنندگان بین‌المللی در این نمایشگاه اجرا می‌شود.

    ملاقات نزدیک با بازدید کنندگان و رسانه‌های اسپانیایی، آشنایی با تور اپراتورها و فعالان گردشگری دیگر کشورهای شرکت کننده در این دوره از نمایشگاه و برند سازی از دیگر برنامه‌های ایران است که در نمایشگاه فیتور 2016 اجرا می‌شود.

    نمایشگاه فیتور امسال که بر گردشگری سبز، سلامت و تکنولوژی تاکید بیشتری دارد، یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های توریسم در بازار آمریکای لاتین، اسپانیا، پرتغال، آفریقا و آسیا است و به نوعی نقطه مرجع توریسم دنیا برای متخصصان حوزه گردشگری و نمایشگاه تجاری پیشرو برای بازارهای داخلی و خارجی آمریکا به شمار می‌رود.

    گفتنی است ؛این نمایشگاه فضای تجاری مناسبی برای حضور، ‌گردهمایی و ملاقات آژانس‌های گردشگری، گردانندگان تور، هتل‌ها، مشاوران و کارشناسان توسعه گردشگری و سایر فعالان گردشگری و توریسم جهانی است که هر ساله با برنامه‌های متنوع در آن حضور می‌یابند.

    شایان ذکر است ؛سی و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا به مدت 5 روز و از 20 تا 24 ژانویه 2016 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مادرید برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت