اداره "صنعت و معدن" متولی برگزاری نمایشگاه عرضه کالای ایرانی است

عصر نمایشگاه- فرماندار بافق گفت:متولی برگزاری نمایشگاه عرضه کالای ایرانی اداره صنعت ، معدن و تجارت است و این کار باید با محوریت این اداره و تا جایی که امکان دارد اولویت با کسبه وبازاریان بافقی باشد.

اداره "صنعت و معدن" متولی برگزاری نمایشگاه عرضه کالای ایرانی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از بافق خبر، فرماندار بافق با توجه به سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل برای برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای ایرانی گفت: در مجموع با برگزاری نمایشگاه کالای ایرانی با در نظر گرفتن یکسری جوانب کاملا موافق هستیم.

    سید مهدی طلایی مقدم با اظهار اینکه برپایی نمایشگاه یک کار تخصصی است بیان داشت: متولی برگزاری آن اداره صنعت ، معدن و تجارت است این کار باید با محوریت این اداره و تا جایی که امکان دارد اولویت با کسبه وبازاریان بافقی باشد.

    وی افزود: کسبه بافق جز مردم بافق هستند و برای کسب و کارشان در همین شهر سرمایه گذاری کرده اند و اگر فقط از فروشنده های بیرون در این نمایشگاه ها شرکت کنند و سرمایه مردم جمع کنند بروند هیچ نقشی در اقتصاد بافق ندارد.

    طلایی مقدم با تاکید بر اینکه نباید به هیچ عنوان  کالاهای وارداتی در این نمایشگاه ها عرضه شود تصریح کرد: باید این نمایشگاه محلی باشد برای نمایش و عرضه کالای ایرانی و حتی کالا های محلی مگر اینکه مشابه داخلی یا محلی آن در بازار وجود نداشته باشد.

    وی در ادامه در خصوص اینکه گفته شده نمایشگاه عرضه کالا در هیچ جای استان برگزار نمی شود عنوان کرد: نه این نمایشگاه در شهر های مختلف در حال برگزاری است و کمیته راهبردی با موافقت اکثریت اعضا برای برگزاری نمایشگاه به خصوص نوشت افزار ایرانی موافقت کرده  است.

    پیش از این  رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت بافق در خصوص  برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و لوازم التحریر ایرانی گفت:سیاست سازمان برگزاری این نمایشگاهها  نیست علت آن هم این است که رقابت لازم در سطح بازار ایجاد شده است.

    ولی الله رنجبر در ادامه بیان داشت:خوشبختانه  کالاهای مورد نیاز مردم به وفور در بازار یافت میشود فلسفه برگزاری نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا به نوعی تنظیم بازار است ودر حال حاضر بازار به صورت خودکار در حال تنظیم شدن است پس ضرورتی برای برپائی نمایشگاه وجود ندارد.

    همچنین رئیس اتاق اصناف  بافق  از مخالفت اداره صنعت،معدن و تجارت استان علیرغم تمایل مسئولین بافق به برگزاری این نمایشگاه خبر داد و گفت:کمیته راهبردی متشکل از فرمانداری ،شهرداری ، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف و اماکن در راستای عمل به شعار اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل با موافقت صد درصدی اعضا تصمیم به برگزاری این نمایشگاه کرد.

    سید محمد عباسی زاده اظهار داشت:مقرر شد این نمایشگاه با اولیت رقابت مغازه داران بافقی برگزار شود که با مخالفت اداره کل صنعت ،معدن و تجارت استان یزد روبرو شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت