مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران:

جشنواره و نمایشگاه دختران روستایی مازندران در بهشهر برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری جشنواره دختران روستایی مازندران پنج‌شنبه ۲۵ شهریورماه به میزبانی شهرستان بهشهر خبر داد.

جشنواره و نمایشگاه دختران روستایی مازندران در بهشهر برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، مریم جمشیدی، در حاشیه هماهنگی برای برگزاری جشنواره و نمایشگاه با فرماندار بهشهر هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد نشاط اجتماعی در بین بانوان روستایی، معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های آنان و معرفی سنت‌ها و آئین‌های فرهنگی روستا به مردم اعلام کرد.

    وی گفت:‌ این جشنواره در سه بخش مختلف همایش، تجلیل از دختران توانمند در عرصه‌های مختلف و نمایشگاه برگزار می‌شود که در بخش نمایشگاهی بیش از 10 غرفه در حال حاضر شامل صنایع‌دستی، توانمندی‌های بانوان در اقتصاد مقاومتی، پخت نان و غذاهای محلی، ورزش و ... است که از ساعت 8 صبح تا 20 شب در روستای آسیاب‌سر بهشهر در بخش مرکزی به نمایش گذاشته‌شده است.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران بابیان اینکه بانوان مازندرانی از توانمندی‌های مختلفی برخوردارند و باید این قابلیت‌ها به جامعه نشان داده شود، یادآور شد: توسعه جامعه وابسته به نیروی انسانی است و بانوان رکن مهم پرورش‌دهنده منابع انسانی هستند که باید از توانمندی‌های مختلف خود در بخش‌های مختلف به‌درستی استفاده کنند.

    جمشیدی بابیان اینکه زنان روستایی سهم مهمی در رونق اقتصاد خانواده‌دارند و باید بانوان را نیروی مؤثر جامعه دانست، افزود: ایجاد محیطی بانشاط و امن برای بانوان ضرورتی مهم در جامعه است که امیدواریم همه مسئولان با توجه به این مسئله برای فراهم کردن این محیط تلاش کنند.

    وی بابیان اینکه این نهاد برای بهبود اموری مانند تحکیم بنیان خانواده، رشد آموزش و پژوهش، کارآفرینی و حمایت از زنان کارآفرین و ورزش بانوان تلاش می‌کند تا احساس نشاط را در زندگی زن مازندرانی ایجاد کند، یادآور شد: جشنواره دختران روستایی مازندران هم با همین هدف به میزبانی بهشهر پنج‌شنبه 25 شهریورماه برگزار می‌شود.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در مورد چگونگی و تعداد تجلیل شوندگان در این جشنواره به مهر گفت: حدود 20 نفر از دختران توانمند مازندرانی در عرصه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... در این جشنواره تجلیل می‌شوند.

    جمشیدی بابیان اینکه با هماهنگی فرمانداری بهشهر برنامه‌ریزی مختلف برای برگزاری مناسب این جشنواره انجام‌شده است، افزود: این جشنواره با تمام توان برای معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های بانوان و دختران روستایی 25 شهریورماه در روستای آسیباسر بهشهر برگزار می‌شود.

    وی گفت: در همین راستا و با توجه به برگزاری نمایشگاه در حاشیه این جشنواره، تلاش شده است تا دختران و بانوان استان مازندران، توانمندی‌های خود را در قالب صنایع‌دستی، پخت نان و غذاهای سنتی به نمایش بگذارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت