همزمان با آغاز به کار بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان در ملایر؛

نمایشگاه عکس ۵۰ سال خاطره تئاتر در ملایر گشایش یافت

عصر نمایشگاه- همزمان با آغاز به کار بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان در ملایر، نمایشگاه عکس ۵۰ سال خاطره تئاتر در این شهر گشایش یافت.

نمایشگاه عکس ۵۰ سال خاطره تئاتر در ملایر گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی ملایر، نمایشگاه عکسی از هنرمند پیشکسوت تئاتر ملایر بهرام حاجی علی اکبری با حضور فرماندار ویژه ملایر و جمع کثیری از هنرمندان این شهرستان گشایش یافت.
    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه شامل تصاویر و سوابق کاری هنرمند پیشکسوت ملایر از نخستین نمایش وی از سال 1344 تاکنون است.
    غلامرضا جمالی زاده اظهار کرد: بهرام حاجی علی اکبری که حدود 50 سال در هنر نمایش سابقه فعالیت دارد، تاکنون 84 نمایش را به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر در کارنامه خود دارد که در این نمایشگاه 50 اثر و پوستر از این هنرمند ملایری به نمایش گذاشته شده است.
    وی ادامه داد: بهرام حاجی علی اکبری در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان نیز با نمایش نقره داغ حضور دارد.
    جمالی زاده هدف از برپایی این نمایشگاه را تجدید خاطره هنرمندان قدیمی تئاتر عنوان کرد و افزود: با برپایی این نمایشگاه پل ارتباطی بین جوانان و موسپیدان هنر تئاتر شهرستان ایجاد خواهد شد.
    وی بیان کرد: علاوه بر این بین نسل جدید با نسل گذشته تئاتر با توجه به حضور هنرمندان جوان تئاتر در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان ارتباط برقرار می شود.
    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: جوانان امروز باید بدانند پنجاه سال دیگر نیز چنین آینده ای در انتظار آنان است و باید قدر لحظه های جوانی را بیشتر دانسته و برای رشد و تعالی خود در این هنر تلاش کنند.
    جمالی زاده افزود: این نمایشگاه از 22 تا 25 شهریورماه از ساعت هشت صبح تا 19 عصر در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر آماده بازدید علاقه مندان است.
    بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان با حضور هنرمندان از سراسر استان همدان از 22 تا 25 شهریور ماه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر در حال برگزاری است.
    شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت