مدیرعامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران مطرح کرد

حضور استادبرجسته پیکره تراشی کشور درنمایشگاه بین المللی سنگ محلات

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: رضاحسن زاده، استادبرجسته پیکره تراشی کشوردرنمایشگاه بین المللی سنگ محلات حضور می یابدو سردیس یکی ازمشاهیر ایران توسط وی تراشیده می شود.

حضور استادبرجسته پیکره تراشی کشور درنمایشگاه بین المللی سنگ محلات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، بهنام نیکفر اظهار داشت: طی برنامه ریزی هایی که انجام شده، رضا حسن زاده در نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران که در محلات برگزار می شود حضور خواهد داشت و سردیس یکی از مشاهیر ایران در مدت چهار روز نمایشگاه توسط ایشان تراشیده خواهد شد.

    وی افزود: در نمایشگاه تهران که مدتی پیش برگزار شد نیز توانستیم از حضور استاد حسن زاده بهره مند شویم و سردیس عباس کیارستمی، فیلمساز فقید و ارزشمند کشورمان توسط ایشان تراشیده و به خانه سینما اهداء شد.

    رئیس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی استان مرکزی ادامه داد: استاد رضا حسن زاده عضو انجمن مجسمه سازان و از استادان برجسته مجسمه تراشی ایران است و مجسمه کوروش با سفارش میراث فرهنگی به ارتفاع 280 سانتی متر، مجسمه‌های گلف باز، روسیو خورادو، گاو اسپانیایی و آدم و هوا برخی از کارهای ارزنده وی است.

    نیکفر تصریح کرد: در مورد اینکه سردیس کدام یک از شخصیت ها و مشاهیر توسط استاد حسن زاده تراشیده شود با مسئولین شهرستان محلات مشورت های لازم انجام شده ولی هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده و در حال بررسی پیشنهادها هستیم.

    وی خاطرنشان ساخت: در این نمایشگاه سالن عرضه سنگ خام نیز در نظر گرفته شده که در این رابطه 9هزار تن انواع سنگ خام معادن مختلف کشور به منظور معرفی ظرفیت معدنی ایران در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

    رئیس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی استان مرکزی تاکید کرد: حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در افتتاحیه نمایشگاه بین المللی سنگ ایران نقطه قوتی در تاریخ این نمایشگاه و صنعت سنگ منطقه است که می تواند بسترهای رشد و شکوفایی این صنعت را در این شهر بیش از پیش فراهم کند.

    گفتنی است مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در محلات عصر روز چهارشنبه برگزار می شود و سخنرانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس، سخنرانی استاندار استان مرکزی و سخنرانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و بازدید مسئولان از نمایشگاه از دیگر برنامه های این مراسم است.

    نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران از 24 تا 27شهریورماه با حضور 300 شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه دائمی سنگ ایران، واقع در شهر نیم ور محلات در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت