مدیر موسسه افق مهر آسمان خبر داد

برگزاری نمایشگاه بازارچه ی هنری آسمان تبریز

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بازارچه ی هنری آسمان تبریز با حضور جمعی از هنرمندان جوان در مجتمع آسمان تبریز۱ و۲ بهمن ماه برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه بازارچه ی هنری آسمان تبریز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از نصر ، احسان بهنود مدیر موسسه افق مهر آسمان در این خصوص گفت: بازارچه هنری آسمان با الهام گرفتن از بازارچه های خیریه و بازارچه های فصلی ولی با چند تفاوت و رویکرد جدید نسبت به امر ارایه ،تولید و بازاریابی محصولات و آثار هنری تشکیل شده است.

    وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: بنیان اصلی این حرکت گام برداشتن در جهت استفاده از توانایی های افراد صاحب ذوق، کاربردی تر کردن ظرافت های هنری، وارد کردن این هنرها به جنبه های روزمره زندگی و از همه مهمتر قابل قابل رقابت بودن تولیدات ارایه شده با مشابه خارجی است.

    بهنود ضمن برشمردن ویژگی های نمایشگاه بازارچه هنری آسمان تبریز تصریح کرد: نمایشگاه و بازارچه های هنری گروه آسمان، بصورت ماهیانه و به نوبت در مجتمع های مسکونی سطح شهر تبریز برگزار می شود.

    به گفته ی وی، یکی از مهمترین شاخصته های این نمایشگاه و بازارچه ی هنری، ایجاد زمینه اشتغال و ارائه آثار هنرمندان جوان است که با سرمایه ی اندک و فعالیت های خانگی و محدود تولید شده است.

    مدیر نمایشگاه هنری آسمان با اشاره به استقبال عموم مردم از برگزاری نمایشگاه های یاد شده دلیل این امر را کیفیت بالا و قیمت پایین محصولات هنری ارائه شده دانست.
    به گفته وی، تنوع محصولات ارایه شده گسترده بوده و محصولات بازارچه نیز با در نظر گرفتن مشخصه های فرهنگی و زندگی ایرانی ساخته ارائه می شوند.

    گفتنی است چهارمین بازارچه هنری آسمان تبریز طی روزهای اول و دوم بهمن ماه جاری در لابی مجتمع سروستان مجتمع مسکونی آسمان برپا خواهد شد.

    همچنین در این نمایشگاه و بازارچه هنری، انواع محصولات سرامیکی دست ساز، مانتو، زیورآلات، محصولات چرمی،  لوازم دکوراسیون، کیک و شیرینی، محصولات سفالی و ... ارائه می شود.

    شایان ذکر است ؛بازدید برای عموم علاقه مندان آزاد است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت