رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی:

پیگیری برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اکو در بجنورد انجام می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی درباره برگزاری مجدد نمایشگاه بین‌المللی اکو گفت: در تلاش هستیم تا این نمایشگاه را بار دیگر در استان خراسان شمالی برگزار شود.

پیگیری برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اکو در بجنورد انجام می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محمد صمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون مکاتباتی را در این موضوع انجام داده و پیگیر این موضوع هستیم تا چنین نمایشگاه بزرگی را بار دیگر در استان برگزار کنیم.

    صمدی درباره انعقاد قرار داده‌های تجاری بین خراسان شمالی و سایر کشورها اظهار داشت: 6 قرارداد چندین میلیون دلاری با کشورهای آذربایجان و گرجستان توسط هیئت‌های تجاری و بازاریابی استان خراسان شمالی بسته شد.

    وی افزود: طی نشست‌های مختلف بین تجار استان و کشور آذربایجان، قراردادی یک‌میلیون دلاری برای ارسال خدمات فنی و مهندسی درزمینهٔ مصالح ساختمانی منعقد شد.

    صمدی اظهار داشت: قراردادی بالغ‌بر یک‌میلیون دلار درزمینهٔ انواع محصولات ابزارهای دکوراتیو منعقد شد. صادرات دو تن محصولات پلاستیکی ازجمله نایلون یک‌بارمصرف توسط یکی از تولیدکنندگان استان نیز از قراردادهای منعقدشده در این زمینه بود.

    وی درباره دستاوردهای سفر به کشور گرجستان نیز گفت: توسعه اقتصادی و کشاورزی، توسعه کشاورزی مکانیزه، کشت پیاز و گوجه‌فرنگی، گندم و اصلاح بذرها، از توافق‌نامه‌هایی بود که میان دو نفر از فعالان اقتصادی در بخش کشاورزی خراسان شمالی و کشور گرجستان منعقد شد.

    صمدی خاطرنشان کرد: همچنین اجاره‌نامه‌ای بین مدیرعامل شرکت سهامی آراز آویا تجارت مرکزی کشور گرجستان و رئیس اتاق بازرگانی استان در رابطه با واگذاری استیجاری مدت‌دار فروشگاه‌های تجاری متعلق به این شرکت برای عرضه محصولات تولیدی اشخاص حقیقی و حقوقی به‌منظور فعالیت‌های تولیدی و تجاری، اداری، نمایشگاهی و خدمات کاربردی و دیگر خدمات غیرمسکونی به مدت پنج سال منعقد شد.

    وی همچنین تفاهم‌نامه 120 هکتار زمین به ارزش یک میلیارد تومان در گرجستان برای انجام خدمات توریستی و گردشگری را از دیگر نتایج این سفرها برشمرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت