مسئول کمیته بانوان شورای اسلامی دوگنبدان خبر داد

برگزاری نمایشگاه کانون فرهنگی بانوان گچساران

عصر نمایشگاه- مسئول کمیته بانوان شورای اسلامی دوگنبدان از برگزاری نمایشگاه کانون فرهنگی بانوان گچساران در بهمن‌ ماه خبر داد.

برگزاری نمایشگاه کانون فرهنگی بانوان گچساران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از راک نیوز ، مسئول کمیته بانوان شورای اسلامی دوگنبدان گفت: کمیته بانوان شورای شهر دوگنبدان به مناسبت گرامیداشت هفته زن و روز مادر، طی فراخوانی اقدام به برگزاری جشنواره عکس با مضمون «بانوی شهر من» کرده است.

    رضایی افزود: اختتامیه جشنواره عکس بانوی شهر من همزمان با افتتاحیه نمایشگاه کانون فرهنگی بانوان در بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

    محبوبه رضایی تصریح کرد: جشنواره «بانوی شهر من» به همت شورای شهر و همکاری و تعامل شهرداری دوگنبدان با هدف شناساندن ابعاد مختلف زندگی زن گچسارانی و ایجاد ارتباط منسجم با جامعه هنرمند و به‌کارگیری استعدادها و تجربیات نخبگان عکاسی در گچساران تشکیل شده است.

    مسئول کمیته بانوان شورای اسلامی دوگنبدان یادآور شد: در این جشنواره عکس افزون بر 300 عکس به معرض نمایش گذاشته شد که در پایان 25 نفر به بخش نمایشگاه راه یافتند و 5 نفر به‌عنوان نفرات برگزیده اعلام شدند.

    وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش آزاد برگزار شده بود، خاطرنشان کرد: داوری این جشنواره بر اساس انتخاب بهترین سوژه‌ها بوده که در این راستا از مشارکت همه عکاسان آماتور و حرفه‌ای استقبال و با داوری داوران مطرح نفرات برگزیده انتخاب شدند.

    رضایی خاطرنشان کرد: به برگزیدگان نهایی جشنواره جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد و آثار عکاسان برتر در نمایشگاهی به همین منظور در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

     مسئول کمیته بانوان شورای اسلامی شهر دوگنبدان در پایان با بیان اینکه اسامی برگزیدگان در روز افتتاح نمایشگاه اعلام می‌شود، گفت: محورهای جشنواره عکس « بانوی شهر من »در خصوص حضور و نقش زن در اجتماع و موقعیت‌های مختلف اجتماعی، زن در خانواده، معضلات زنان در جامعه، زنان سالمند و زن روستایی تعریف شده بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت