از ۲۸ شهریور ؛

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب در آذربایجان غربی

عصر نمایشگاه- سیصدوهشتمین نمایشگاه استانی کتاب و چهاردهمین نمایشگاه کتاب آذربایجان غربی از ۲۸ شهریور تا ۲ مهردر ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب در آذربایجان غربی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، چهاردهمین نمایشگاه کتاب ارومیه با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی در مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برگزار می‌شود.

    این نمایشگاه با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح روز یکشنبه (28 شهریورماه) افتتاح می‌شود. در این دوره 327 ناشر از سراسر کشور 35هزار و 800 عنوان کتاب را در 152 غرفه به نمایش خواهند گذاشت. چهاردهمین دوره نمایشگاه کتاب ارومیه در سه سالن برگزار می‌شود و 20 ناشر استان نیز در این دوره حضور دارند. برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند بخش فروش متمرکز با حضور 65 ناشر در نمایشگاه فعال است. چهار میلیارد ریال بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصد از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه با جدول تخصیص‌یافته و ارائه کارت ملی در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

    دوازدهمین نشست شب شعر "ترانگیزان" با موضوع غدیر خم با حضور شاعران استان، کنگره ملی نکوداشت استاد کریمی مراغه‌ای و رونمایی از کتاب "بیربله گولر دیگ" صالح سجادی، جشن غدیر، برگزاری نشست  عید غدیر از دیدگاه جامعه‌شناسی دینی و تاریخی با حضور صاحب‌نظران، رونمایی 20 عنوان کتاب بومی ناشران آذربایجان غربی، جشن امضای کتاب‌های "لشکر خوبان" و "نورالدین پسر ایران" با حضور معصومه سپهری نویسنده آن‌ها، جشن امضای کتاب "دختر شینا" با حضور بهناز ضرابی‌زاده، نشست نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی، جشن امضا با موضوع کتاب‌های دفاع مقدس، نقد و بررسی کتاب "زنان شهیده آذربایجان غربی"، نشست استادان حوزه علمیه درحوزه امر به معروف، و جشن امضای کتاب "خط تماس" با حضور محمدرضا بایرامی نویسنده کتاب از جمله برنامه‌هایی اعلام شده است که در بخش جنبی نمایشگاه برگزار می‌شود.

    چهاردهمین نمایشگاه کتاب ارومیه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت