از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس در تبریز

عصر نمایشگاه- جانشین فرمانده سپاه عاشورا از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در پارک شمیم پایداری تبریز همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: عملیات کربلای ۵ در این نمایشگاه شبیه‌سازی می‌شود.

برگزاری نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس در تبریز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، علی قادری با بیان اینکه در راستای فرا رسیدن سالگرد سی‌وششمین هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی در 36 بند مشخص‌ شده است، اظهار داشت: در این راستا حفظ و نشر ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی از اهداف برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

    وی افزود: دفاع مقدس یکی از ارزش‌های ماندگار انقلاب اسلامی بوده و با اهمیت‌ترین موضوع بعد از انقلاب به شمار می‌رود؛ بر این اساس یکی از ماموریت‌های سپاه عاشورا ترویج ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس است.

    جانشین فرمانده سپاه عاشورا از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در پارک شمیم پایداری تبریز همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: عملیات کربلای 5 در این نمایشگاه شبیه‌سازی می‌شود.

    قادری با بیان اینکه همه نهادها و سازمان‌های فرهنگی رزمی(ستاد نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی) در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: این سازمان‌ها و نهادها با غرفه‌های که در اختیار آنها قرار داده شده، توان رزمی و فرهنگی خود را به نمایش می‌گذارند.

    وی تصریح کرد: خاطره‌گویی، شبیه‌سازی عملیات کربلایی 5، آثار شهدا، تولیدهای فرهنگی و نرم‌افزارهای دفاع مقدس، توانمندی‌های بسیجیان پزشکی، ماکت عملیاتی، پخش فیلم و مقاومت، علمی و پژوهشی، اختراعات از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است که در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

    جانشین فرمانده سپاه عاشورا افزود: این نمایشگاه از 31 شهریور تا 6 مهر در پارک شمیم پایداری تبریز تبریز برگزار می‌شود.

    قادری تاکید کرد: برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس را در پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بهانه‌ای برای قدردانی از خانواده ایثارگران و مرور دوران دفاع مقدس خواند و ادامه داد: شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس به تاسی از فرهنگ عاشورا و سیدالشهدا(ع) از گرانبهاترین متاع هستی خود(جان) گذشتند و از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

    جانشین فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای سخن گفتن از دلیرمردانی دانست که در تبعیت از ولایت در برابر شرق و غرب ایستادند و تاکید کرد: باید این جانفشانی و فداکاری‌ها و تاریخ آن دوران به نسل جوان تبیین و منتقل شود تا جوانان بدانند در تاریخ‌مان چه مردانی درخشیدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت