رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قیروکارزین خبر داد

ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌های فاقد مجوز در قیروکارزین

عصر نمایشگاه- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قیروکارزین از ممنوعیت برگزاری و همچنین برخورد با نمایشگاه‌های فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌های فاقد مجوز در قیروکارزین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، منصور همتی اظهار داشت: با توجه به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های تجاری در راستای اعتلا و توسعه تجارت داخلی و خارجی و رویکرد صنعت، معدن و تجارت برای استفاده بهینه از ابزارهای بازاریابی ازجمله برگزاری نمایشگاه‌های تجاری باهدف ارتقای جایگاه کشور و همچنین تشویق واحدهای تولیدی به تولید کالاها و خدمات باکیفیت و مطلوب‌تر در یک شرایط رقابتی موجب شده ارزیابی، نظارت و صدور مجوز برگزاری نمایشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

    وی افزود: تمام اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین سازمان‌های دولتی که قصد برگزاری نمایشگاه‌های تجاری و صنعتی در این شهرستان را دارند باید مجوز مربوطه را از سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس دریافت کنند.

    رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قیروکارزین ادامه داد: با توجه به قوانین مربوط به برگزاری نمایشگاه‌ها از برگزاری هر نمایشگاه فاقد مجوز جلوگیری به عمل می‌آید.

    همتی همچنین از ممنوعیت فروش سم قارچ‌کش اکسید مس با نام تجاری نوردکس خبر داد و بیان داشت: دراین‌اواخر شرکتی به‌نام (مینار اشتهارد) اقدام به تولید و توزیع غیرمجاز سموم دفع آفات نباتی کرده است.

    وی ادامه داد: سم قارچ‌کش اکسید مس با نام تجاری نوردکس فاقد مجوز بهداشت و محیط‌زیست بوده و همچنین باعث تضییع حقوق کشاورزان و تولیدکنندگان معتبر شده است.

    وی در پایان افزود: با توجه به حضور بازرسان این اداره در سطح بازار و رصد آن، از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده این نوع سم، موضوع را به سامانه 124 این اداره اطلاع‌رسانی کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت