مدیر روابط عمومی فولاد خراسان خبر داد

حضورفعال فولاد خراسان در نمایشگاه صنعت ساختمان ترکمنستان

عصر نمایشگاه- مجتمع فولاد خراسان با هدف معرفی محصولات خود در بازارهای صادراتی هدف، در دهمین نمایشگاه صنعت ساختمان ترکمنستان حضور یافت.

حضورفعال فولاد خراسان در نمایشگاه صنعت ساختمان ترکمنستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا ، مدیر روابط عمومی فولاد خراسان در این خصوص اظهارکرد:حضور این مجتمع در دهمین نمایشگاه صنعت ساختمان ترکمنستان در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر عشق آباد بر گزار شد  که با هدف معرفی محصولات شرکت و جذب پتانسیل های سرمایه گذاری و شناسایی بازارهای صادراتی صورت گرفت.

    شهرام بقراط افزود: تعامل با مشتریان و فعالان اقتصادی منطقه، به ویژه کشورهای همسایه و دارای مرز مشترک با استان، در زمره استراتژی های بازاریابی و ارتباط با مشتریان شرکت قرار دارد.

    وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 1300 متر مربع و با حمایت وزارت ساخت و ساز ترکمنستان، اتاق بازرگانی و صنایع این کشور و با حضور تولیدکنندگانی از کشورهای ترکیه، چین، آلمان، یونان، قزاقستان، آذربایجان، امارات و اوکراین برگزار شد.

    بقراط یادآورشد: هدف گذاری صادرات سالانه 30هزار تن محصول به این کشور همسایه از سوی فولاد خراسان است که  تا کنون 30 درصد برنامه محقق شده و در صورت هماهنگی بیش تر در بخش تولید و انطباق بیش تر با خواسته مشتریان، به ویژه تولید محصول با سایزها و مشخصات مورد نظر خریداران، تا پایان سال شاهد تحقق این هدف خواهیم بود.

    وی با بیان این که برنامه های توسعه و بازسازی این کشور آسیای  میانه تا سال 2030، تحولات عظیمی را در بخش های زیربنایی و ساخت و ساز این کشور همسایه رقم خواهد زد، افزود: این برنامه می تواند فرصت بسیار خوبی در اختیار تولیدکنندگان ایرانی قرار دهد.

    مدیر روابط عمومی فولاد خراسان با اشاره به فرصت هایی زیادی که در این ارتباط از دست رفته است، شرایط ویژه قوانین و مقررات ترکمنستان و نحوه فعالیت در این کشور را از مهم ترین چالش های تجاری پیش روی تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی دانست و  عنوان کرد: آشنایی با ملزومات کار در این کشور و شناخت دقیق مقررات آن و نیز فعالیت دستگاه دیپلماسی برای تسهیل ارتباطات اقتصادی می تواند به رفع موانع تجاری و رونق صادرات محصول ایرانی به این کشور کمک کند.

    گفتنی است ایران و ترکمنستان چندی پیش دردیدار روسای جمهور دو کشور، 17 سند همکاری دوجانبه امضا و همچنین طی توافق انجام شده مقرر گردید حجم مبادلات تجاری و همکاری های اقتصادی خود را در 10 سال آینده به 60 میلیارد دلار ارتقا دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت