با هدف توجه بیشتر به نقش این صنایع در رشد اقتصادی ؛

فراخوان نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان منتشر شد

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان که با هدف توجه بیشتر به نقش این صنایع در رشد اقتصادی و مقابله با تهاجم فرهنگی برگزار می‌شود، فراخوان داد.

فراخوان نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان منتشر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، نمایشگاه صنایع فرهنگی و هنری ایرانیان با هدف توجه بیشتر به نقش صنایع فرهنگی در رشد اقتصادی، تقویت تولید ملی و اشتغال زایی، مقابله با تهاجم فرهنگی با تولید آثار فرهنگی فاخر و تقویت غرور و عزت ملی، نمایش آخرین محصولات، فن‌آوری و فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه صنایع فرهنگی، حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی در چرخه صنایع فرهنگی و همچنین حمایت از حضور بخش خصوصی در توسعه صنایع فرهنگیبرگزار می‌شود.

    این نمایشگاه از چهارم تا هفتم آبان‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفت‌وگو) و در فضایی بالغ بر 3200 متر مربع برگزار می‌شود و متقاضیان شرکت در این نمایشگاه تا 19 مهر ماه فرصت دارند که برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کنند.

    نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان در چهار بخش صنایع فرهنگی و هنری، چند رسانه‌ای، مکتوب و سرگرمی و با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

    پیش از این حسین شکروی،   دبیر نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان، در گفتگو با خبرنگار مهر و با اشاره به این‌که برگزارکننده این نمایشگاه، یک شرکت خصوصی است گفته بود: این شرکت، تنها اجرای نمایشگاه را برعهده دارد و متولیان امر در هر زمینه، محصولات را در اختیار ما می‌گذارند. برای مثال ما با معاونت صنایع دستی کشور، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معاونت سینمایی، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد و معاونت علمی- فن آوری ریاست جمهوری در ارتباط بوده‌ایم و قرار است دبیرخانه‌ای تشکیل دهیم که نمایندگان هر بخش حضور داشته باشند و محتوای نمایشگاه را تامین کنند.

    نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی ایرانیان، چهارم تا هفتم آبان ماه جاری در بوستان گفتگو برگزار می شود و متقاضیان تا 19 مهر فرصت دارند در این نمایشگاه ثت نام کنند.

    علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.ciex.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت