۴ مهرماه؛

یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب چهارمحال‌ و بختیاری افتتاح می‌شود

عصر نمایشگاه- یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب چهارمحال و بختیاری، چهارم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان با حضور علی‌اصغر کاراندیش مروستی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌‌شود .

یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب چهارمحال‌ و بختیاری افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایبنا ، جواد کارگران‌ دهکردی اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب چهارمحال و بختیاری، چهارم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان با حضور علی‌اصغر کاراندیش مروستی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌‌شود و تا نهم مهرماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

    وی با بیان این‌که کتاب‌ها در نمایشگاه استانی کتاب چهارمحال و بختیاری با 30 درصد تخفیف در اختیار کتاب‌دوستان قرار می‌گیرد، ادامه داد: این نمایشگاه در دو بازه زمانی 9 تا 12 و 15:30 تا 20:30 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: در این نمایشگاه برای نخستین‌بار همزمان با آغاز به‌کار نمایشگاه، هفت کتابفروشی سطح شهر نیز به ارائه خدمات نمایشگاه یعنی 30 درصد تخفیف کتاب، خواهند پرداخت. با تحقق این مهم، هم انگیزه کتابفروشان برای ادامه فعالیت در این عرصه بیشتر می‌شود و هم اعتراضی که هر سال بیان داشتند مبنی بر متضرر شدنشان در اثر برگزاری نمایشگاه استانی کتاب، جبران می‌شود.

    کارگران‌ دهکردی با اشاره به برنامه‌های جانبی این دوره از نمایشگاه استانی کتاب چهارمحال و بختیاری گفت: در این نمایشگاه چون همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، ویژه‌برنامه‌هایی با هدف گرامیداشت این هفته اجرا خواهد شد. همچنین برنامه‌های نقد شعر، عصر شعر، نشست ادبی، رونمایی از تازه‌های نشر استان، امضای کتاب و جُنگ شادی نیز در بخش جانبی این نمایشگاه ارائه می‌‌شوند.

    وی عنوان کرد: چون این نمایشگاه همزمان با بازگشایی مدارس افتتاح خواهد شد، پیش‌بینی می‌کنیم با استقبال بیشتری نسبت به سال گذشته مواجه شود. در این دوره از نمایشگاه استانی کتاب چهارمحال و بختیاری برای نخستین‌بار نمایشگاه عکس دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تأکید بر این مطلب که سعی شده در این نمایشگاه اکثر ناشران مطرح و معتبر سراسر کشور حضور پیدا کنند، توضیح داد: تنوع کتاب‌های حاضر در نمایشگاه‌های استانی کتاب و دسترسی آسان مردم به کتاب‌ها در این نمایشگاه‌ها، انگیزه‌ای برای دست‌اندرکاران به‌منظور برپایی نمایشگاه استانی کتاب محسوب می‌شود.

    کارگران‌ دهکردی با بیان این‌که در این نمایشگاه 500 میلیون تومان بُن کتاب درنظر گرفته شده، گفت: در این نمایشگاه بیش از 400 ناشر کشوری در 165 غرفه به ارائه بیش از 30 هزار عنوان کتاب اقدام خواهند کرد. امسال ناشران بومی تحت عنوان اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان چهارمحال و بختیاری در قالب یک غرفه به‌صورت تجمیع شده در نمایشگاه حضور می‌یابند.

    وی اظهار کرد: همچنین در این نمایشگاه برخی ادارات و اُرگان‌ها به ارائه خدمات می‌پردازند که از آن میان می‌توان به ستاد اقامه نماز، ستاد پاسخگویی به شبهات دینی، دانشگاه علوم پزشکی (به‌منظور آموزش اصول بهداشتی) و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (با هدف برگزاری ایستگاه نقاشی برای کودکان) اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت