رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران خبر داد

بازدید ۲۷ هزار نفر از دومین نمایشگاه بین المللی ایران فارما

عصر نمایشگاه- رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران با تاکید بر ضرورت صادرات صنعت داروسازی بیان کرد: دانش و مهارت در صنعت داروسازی بومی شده است و توانمندی امروز صنعت داروسازی مدیون پیشکسوتانی است که این صنعت را بنا نهاده‌اند.

بازدید ۲۷ هزار نفر از دومین نمایشگاه بین المللی ایران فارما
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از داروغذا ، دکتر عباس کبریایی زاده در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته(ایران فارما) افزود: به همین دلیل برای جبران زحمات پیشکسوتان هم باید صنعت داروسازی به فراتر از مرزها فکر کند.

    وی اظهار داشت: صنعت داروسازی امروز با کمترین وابستگی ارزی، بیش از 98 درصد نیازهای دارویی کشور را تامین کرده است. اما توسعه این صنعت استراتژیک در گروه مشارکت متخصصان میان رشته‌ای در حوزه‌های مدیریتی، بازاریابی و ... برای معرفی قابلیت‌های صنعت داروسازی در جهان است.

    رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران تاکید کرد: اگر امروز تولیدکنندگان دارو به فکر صادرات نباشند، در رقابت با یکدیگر در اقیانوس خونین داخلی خواهند افتاد.

    دکتر کبریایی‌زاده با اشاره به روند اجرایی دومین نمایشگاه بین المللی ایران فارما گفت : این نمایشگاه نسبت به دوره قبلی خود با رشد فزاینده‌ای رو به رو بوده است. نزدیک به 27 هزار نفر بازدید کننده داخلی و خارجی طی این سه روز از نمایشگاه دیدن کردند.

    وی اظهار داشت: از مجموع 400 غرفه حاضر در این نمایشگاه که در حوزه های داروسازی،‌ مواد اولیه، فرآورده های گیاهی، مکمل های غذایی و رژیمی، تجهیزات داروسازی، ، فرآورده های آرایشی و بهداشتی، خدمات بسته بندی، خدمات قراردادی و شرکت‌های دانش بنیان و ... حضور داشتند، 91 غرفه به شرکت‌های خارجی تعلق داشت.

    دکتر کبریایی زاده افزود: در این سه روز تلاش شد تا با ثبت اطلاعات بازدید کننده علاوه بر گردآوری داده های پایه جامع از داروسازان، پزشکان و متخصصان حوزه پزشکی به منظور اطلاع رسانی رویدادهای مرتبط، آمار دقیق بازدیدکنندگان و همچنین تحلیل آماری نمایشگاه میسر شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت