اولین نمایشگاه خلاقیت و بهره وری کارکنان معاونت تولید در پارس خودرو آغاز به کار کرد

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه خلاقیت و بهره وری کارکنان معاونت تولید با هدف ایجاد انگیزه و بهره وری و فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادها و توانمندی های کارکنان در پارس خودرو آغاز به کار کرد.

اولین نمایشگاه خلاقیت و بهره وری کارکنان معاونت تولید در پارس خودرو آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از اتاق خبر ، طی مراسمی اولین نمایشگاه خلاقیت و بهره وری در معاونت تولید با حضور جمعی از معاونین, مدیران و پرسنل آغاز به کارکرد.
    این نمایشگاه با هدف ایجاد انگیزه و بهره وری و فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادها و توانمندی های کارکنان است که طرح های و ایده های خود را در معرض نمایش سایر همکاران قرار دهند.
    بنابراین گزارش مهندس ناصر تاران ضمن بازدید از نمایشگاه با بیان این مطلب که خلاقیت و بهره وری کارکنان موجب توسعه و پیشرفت شرکت خواهد شد گفت: خلاقیت و نوآوری لازمه توسعه و پیشرفت و تعالی یک سازمان و جامعه است و خوشبختانه پرسنل پارس خودرو در زمینه خلاقیت و نوآوری سرآمد سایر شرکت های خودرو سازی هستند.
    وی افزود:آگاهی از تکنیک های خلاقیت ضرورتی اجتناب ناپذیر برای مدیران , کارکنان است و همکاران معاونت تولید دراین نمایشگاه فراتر از حد تصور ظاهرشدند .
    تاران خاطرنشان کرد: این نمایشگاه باهدف نمایش طرح ها و ایده های پرسنل معاونت تولید برگزار شده و برپایی این نمایشگاه موجب انتقال تجارت مفید و موثر در سازمان خواهد شد.
    دراین مراسم که جمعی از معاونین و مدیران نیز حضور داشتند دکترحسین سلیمیان-معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی گفت: تلاش همکاران در ارائه طرح هایی که موجب توسعه و بهبود مستمر در سازمان, نشان از نهادینه شدن ابتکار و خلاقیت در پارس خودرو است.
    وی خاطر نشان کرد: منابع انسانی مهمترین عامل تولید و ثروت واقعی یک سازمان محسوب می شوند و با داشتن نیروی انسانی کارآمد و توانا می توان در جهت منافع سازمانی گام گام استوار برداشت و این نمایشگاه نشان داد که شرکت پارس خودرو دارای ثروت عظیمی از نیروی انسانی کارآمد و تواناست.
    بنابراین گزارش, اولین نمایشگاه اولین نمایشگاه خلاقیت و بهره وری کارکنان معاونت تولید با همکاری مدیریت راه تولید ، نت ماشین آلات و دبیرخانه نظام پیشنهادات از 23لغایت 31شهریورماه در سالن PK برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت