«ایران تلکام ۲۰۱۶» ؛

رونمایی از دستاوردهای همراه اول در تلکام ۲۰۱۶

عصر نمایشگاه- همراه اول با دو سالن اختصاصی و حضور در فضای باز، در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی شرکت می کند.

رونمایی از دستاوردهای همراه اول در تلکام ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فناوران،براساس این گزارش اپراتور اول تلفن همراه کشور با اختصاص فضایی بیش از سه هزار مترمربع به غرفه های خود، بزرگ ترین حضور نمایشگاهی را در «ایران تلکام 2016» خواهد داشت.
    براساس این گزارش، همراه اول در «ایران تلکام2016» با شعار «وقت معتبر شدنه» در سالن های اختصاصی 7، A25 و فضای باز با رویکرد ارایه خدمات نسل های 3 و 4 تلفن همراه، آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات نوین خود را عرضه می کند.
    اختصاص فضایی برای تجربه خدمات، سرویس ها و به خصوص نرم افزارهای کاربردی نسل 3 و 4 تلفن همراه، معرفی بسته های جدید نوترینو و پاسخگویی به سوالات مشترکان، ارایه نقشه پوشش شبکه نوترینو در سراسر کشور، آموزش و نحوه فعال سازی اینترنت همراه، معرفی و ثبت نام ترابردپذیری (MNP)، معرفی باشگاه فیروزه ای و سرویس حساب کاربری و اپلیکیشن «همراه من»، معرفی سامانه شارژ# 1*، نمایش سرعت G5 از طریق روبات و گوشی، معرفی سامانه 9090 برای هواداران تیم های ملی فوتبال، سامانه 3060 برای هواداران تیم های ملی والیبال و سامانه 3090 برای هواداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از دیگر خدمات همراه اول در نمایشگاه امسال است.
    شرکت ارتباطات سیار ایران در بخش خدمات ارزش افزوده، با تمرکز بر خدمات نوین، محتوای غنی و اپلیکیشن های کاربردی، با خدمات و پلات فورم های هوشمند بیش از 50 محصول باند پهن، بیش از 3 هزار سرویس پیامکی، حدود 20 خدمت سازمانی، 100 سرویس IVR و همچنین سرویس های متنوع بر بستر USSD، سرویس های هواداری در حوزه های ورزش، فرهنگ، هنر و خدمات متنوع دیگر را که با همکاری بیش از 200  شرکت متخصص و برتر داخلی و خارجی این حوزه آماده ارایه است، رونمایی و معرفی خواهد کرد.
    اپراتور اول با ارایه خدمات خاص به سازمان ها و شرکت ها با خدماتی نظیر«سیم کارت سازمانی»، «بسته های سازمانی»، «راهکارهای ماشین به ماشین» و «اینترنت چیزها» و غیره در نمایشگاه امسال حضور دارد.
    برپایی فروشگاه جهت دسترسی آسان و سریع مشترکان همراه اول به انواع محصولات و خدمات ازجمله ارایه و معرفی طرح تقسیط سیمکارت دائمی، فروش گوشی های شیائومی، طرح تقسیط مودم های نسل 3 و 4 به مشترکان دائمی، معرفی و فروش سیم کارت درسا، معرفی فروشگاه الکترونیکی همراه اول، معرفی سایت حراج و فروش تلفنی از دیگر برنامه های اپراتور اول در نمایشگاه ایران تلکام است.
    معرفی دستاوردهای ارتباطات دیجیتال، صفحات این اپراتور در شبکه های اجتماعی، سرویس های نوآورانه، اقدامات صورت گرفته در حوزه مسوولیت اجتماعی (CSR)، رعایت الزامات ایمنی در برابر تشعشع، جذب و استخدام، تعالی سازمان، بازی، سرگرمی و مسابقه از دیگر برنامه های همراه اول در نمایشگاه عنوان شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت