مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر خبر داد

برپایی نمایشگاه «پلاک عاشقی» به مناسبت هفته دفاع مقدس در بوشهر

عصر نمایشگاه- مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه پلاک عاشقی با همکاری کانون فرهنگی انقلابیون جوان بوشهر از ۳۱ شهریورماه به مدت ۶ شب بعد از نماز مغرب و عشا در پارک مرجان شهر بوشهر برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه «پلاک عاشقی» به مناسبت هفته دفاع مقدس در بوشهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، فاطمه صفری‌زاده در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی بوده و هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، دلاوری‌ها و حماسه مردم و رزمندگان ایران است.

    وی با اشاره به اینکه در زمان کنونی جمهوری اسلامی ایران یک قدرت تأثیرگذار در جهان است، اظهار کرد: عزت، سربلندی، افتخار و پیشرفت امروز کشور مرهون خون شهدا و ایستادگی و ایثارگری مردم ایران بوده و دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

    مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با پایه‌ریزی جنگ تحمیلی به دنبال از بین بردن نهال نوپای انقلاب اسلامی بودند، مردم ایران با تکیه‌ بر ایمان و تقوا در مقابل جبهه کفر پیروز شدند و امروز ایران به‌عنوان یک قدرت در منطقه و جهان شناخته‌ شده است.

    صفری‌زاده عنوان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با عنوان «پلاک عاشقی» با همکاری کانون فرهنگی انقلابیون جوان شهرستان بوشهر از 31 شهریورماه به مدت 6 شب بعد از نماز مغرب عشا در پارک مرجان شهر بوشهر برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه رویکرد اصلی برنامه‌های هفته دفاع مقدس مردمی و برمبنای فعالیت جوانان و نوجوانان است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس برای نسل جوان برپا می‌شود.

    مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر اظهار داشت: مهم‌ترین اقدامات انجام‌ شده در این نمایشگاه می‌توان به چاپ و نصب برنوشته، پوستر، عکس دفاع مقدس، پخش فیلم، ایستگاه نقاشی، ایستگاه عکاسی، آموزش سلاح و... است.

    صفری‌زاده در پایان با بیان اینکه در حال حاضر جنگ نابرابر در عرصه جنگ نرم ادامه دارد، گفت: لازمه مقابله با دشمن در این عرصه، تقویت معنویت و بصیرت افزایی در جامعه است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت