به مناسبت هفته دفاع مقدس ؛

به مناسبت هفته دفاع مقدس برپایی نمایشگاه یاد یاران آسمانی در چهار نقطه منطقه ۷

عصر نمایشگاه- شهردار منطقه ۷ از برپایی ۴ نمایشگاه یاد یاران آسمانی در سطح این منطقه به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس برپایی نمایشگاه یاد یاران آسمانی در چهار نقطه منطقه ۷
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شهردار آنلاین ، دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: در هفته ای که با یاد و خاطره شهدای معزز جنگ تحمیلی آذین گرفته و یاد آور ایستادگی دلاور مردان سپاه اسلام است ،‌ شهرداری منطقه برنامه های متنوعی را برای گرامیداشت یاد شهیدان و قدردانی از یادگاران جهاد ماندگار فی سبیل الله اجرا می کند.
    وی تصریح کرد: نمایشگاه های 4 گانه دفاع مقدس در منطقه 7 با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری در میدان امام حسین (ع) ،‌باغ موزه قصر ،بوستان شهید نیاکی (اندیشه) و میدان هفت تیر میزبان شهروندان ولایت مدار تهرانی است .
    شهردار منطقه 7 با بیان این که محتوای این نمایشگاه ها بنا بر آموزه های قرآنی ، فرهنگی و همچنین زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثارگری است، گفت :‌ در این نمایشگاه ها شهروندان با تاریخچه دفاع مقدس و شرح عملیات های 8 سال دفاع ملت شهید پرور ایران همراه می شوند و با استفاده از طراحی و اجرای ماکت عملیاتهای جنگی و به صورت صوتی و تصویری جوانان به ویژه نسل سومی ها و چهارمی های انقلاب با دوران تاریخ ساز دفاع مقدس آشنا می شوند.
    وی با اشاره به استقبال شهروندان از نمایشگاه های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: میزبانی منطقه 7 از شهروندان با غرفه های دیگری از جمله غرفه قرآن ،‌عفاف و حجاب ،‌ طب سنتی، حجاب و عفاف، فضای مجازی، فرهنگی، نوشت افزار ایرانی اسلامی، نمایش سه بعدی اماکن زیارتی و معرفی عملیات های دفاع مقدس در نمایشگاه های دفاع مقدس در سطح منطقه ادامه دارد.
    گفتنی است در کنار برپایی این نمایشگاه شهروندان تهرانی هر شب از ساعت 18 تا 23می توانند در برنامه تفریحی ، فرهنگی و هنری که همراه با اجرای مسابقات متنوع فرهنگی و اجرای زنده موسیقی ، شعرخوانی و خاطره گویی است شرکت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت