معاون اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

برگزاری جشنواره غذاهای اکو طی هفته گردشگری در زنجان

عصر نمایشگاه- معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: همزمان با هفته گردشگری، جشنواره غذاهای اکو در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره غذاهای اکو طی هفته گردشگری در زنجان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، علی‌اکبر شرفی اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته گردشگری، برنامه‌های مختلف توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان پیش‌بینی شده است.

    وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره جغور بغور یکی از برنامه‌های مورد نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در هفته گردشگری است، تصریح کرد: این جشنواره از چهارم تا نهم مهر ماه سال جاری در شهر زنجان برپا می‌شود.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه برگزاری جشنواره غذاهای کشورهای اکو یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان در هفته گردشگری است، خاطر نشان کرد: در این جشنواره غذاهای کشورهای عضو اکو ارائه خواهد شد.

    وی به آغاز جشنواره غذاهای کشورهای عضو اکو همزمان با روز جهانی گردشگری در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این جشنواره از پنجم مهر ماه سال جاری آغاز و تا هشتم مهر ادامه خواهد داشت.

    شرفی ابراز کرد: محل برگزاری جشنواره غذاهای اکو، نمایشگاه‌ بین‌المللی کاسپین زنجان اعلام شده است.

    وی با اشاره به نواختن زنگ گردشگری همزمان با سوم مهر در مدارس زنجان، ادامه داد: ابلاغ ارائه تخفیفات ویژه به مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان افزود: بر اساس ابلاغیه مورد نظر، تخفیفات توسط مراکز و تاسیسات گردشگری از چهارم تا 6 مهر ماه ارائه می‌شود.

    این مسؤول با تاکید بر اینکه با هتل بزرگ زنجان، هماهنگی‌های لازم به منظور استقبال از گردشگران با اعطای گل صورت گرفته است، اضافه کرد: این برنامه در راستای استقبال از گردشگران داخلی و خارجی صورت گرفته است.

    شرفی به برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان در هفته گردشگری به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان اشاره کرد و گفت: این مسابقه همزمان با پنجم مهر ماه در موزه رختشویخانه و محل شربت‌خانه این موزه برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت