ویژه هفته دفاع مقدس ؛

نمایشگاه 'از ری تا آسمان' در شهرری آغاز به کار کرد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه 'از ری تا آسمان' ویژه هفته دفاع مقدس پنجشنبه شب همزمان با دومین روز از این هفته با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، بسیجیان، اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و لشگری در ارتفاعات بی بی شهربانو شهرری آغاز به کار کرد.

نمایشگاه 'از ری تا آسمان' در شهرری آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سردارعلی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)، صفوی شهردار منطقه 20تهران، تمهیدی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان ری و طلوعی فرمانده سپاه ناحیه عبدالعظیم(ع) شهرری از جمله مسئولان حاضر در این مراسم با شکوه بودند.
    در حاشیه این مراسم فرمانده سپاه ناحیه عبدالعظیم(ع) در گفتگو با ایرنا، موضوع این نمایشگاه را رزمی، فرهنگی و در جهت ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری ذکر کرد و افزود: هدف اصلی برپایی این نمایشگاه زنده نگهداشتن یاد شهدا و نمایش رشادت و دلاوریهای شهدای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوانی است که در آن دوران نبوده است.
    علی طلوعی اضافه کرد: نمایشگاه رزمی ـ فرهنگی «از ری تا آسمان» دارای 25 بخش است و علاوه بر بازسازی صحنه های دفاع مقدس به برخی از وقایع تاریخی از حضرت آدم تا پیامبر خاتم(ص)، واقعه عاشورا، انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی ومدافعان حرم می پردازد.
    وی به حضور کارشناسان مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در غرفه های نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه به پرسش های نسل جوان در حوزه های مختلف اجتماعی جواب داده می شود.
    طلوعی اظهار داشت: نمایش فیلم های مستند درخصوص اوضاع فرهنگی جامعه، نمایش عکسهای دفاع مقدس و نیز ادوات جنگی از جمله برنامه های این نمایشگاه است.
    به گفته وی، غرفه های تربیت دینی و تربیت غیردینی، ازدواج اسلامی، من حجاب را دوست دارم، ناجیان بی نفس، مهاجرین الی الله، اقتصاد مقاومتی، ورزش و جوانان و بسیج رسانه از جمله غرفه های این نمایشگاه است.
    طلوعی همچنین گفت: در این نمایشگاه موشک سجیل با برد 2 هزار کیلومتر و قابلیت تخریب تا شعاع چهار کیلومتر که در یگان هوا و فضای سپاه جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است به علاقمندان نمایش داده می شود.
    وی گفت: ماکت های ساخته شد از ناوهای ایرانی مانند ناوشکن جماران نیز از جلوهای زیبای نمایشگاه از ری تا آسمان است.
    طلوعی ادامه داد: نمایش 'از آدم تا خاتم' با موضوع مبارزه جبهه حق با رهبری انبیاء و مومنان در مقابل جبهه شر به رهبری شیطان با جلوه های ویژه و بازی هنرمندانه بازیگران از نکات قابل توجه این نمایشگاه رزمی ـ فرهنگی می باشد.
    وی با بیان اینکه یک هزار و 500 نفر از اعضای سپاه و بسیج به مدت دو ماه در راه اندازی این نمایشگاه نقش داشتند، افزود: نمایشگاه رزمی ـ فرهنگی «از ری تا آسمان» به همت سپاه سیدالشهدا(ع) و سپاه عبدالعظیم(ع) در پهنه جنوب استان تهران برگزار می شود.
    طلوعی عنوان داشت: این نمایشگاه از امروز 31 شهریور همزمان با دومین روز ازهفته دفاع مقدس به مدت 20 شب از ساعت 18 تا 23 در دو بخش برنامه ای و نمایشگاهی اجرا می شود.
    وی اضافه کرد: علاقمندان به این نمایشگاه می توانند برای بازدید آن به نشانی ابتدای بزرگراه امام علی (ع) از جنوب به شمال، ارتفاعات بی بی شهربانو(جاده معدن) مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت