امروز ؛

افتتاح چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی ایران باحضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، وزیر صنعت، معدن و تجارت وشخصیت‌های لشگری و کشوری و شرکت‌ها و هیات‌های تجاری- بازرگانی داخلی و خارجی امروز همزمان با روز جهانی دریانوردی افتتاح می‌شود.

افتتاح چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آنا، نمایشگاه iran sea expo 2016 با هدف ترویج، اشاعه و گسترش فرهنگ دریا محور، معرفی دستاوردهای علمی، پژوهشی و تکنولوژی صنعت دریایی و دریانوردی کشور، ارتقاء سطح همکاری‌های علمی و تجاری با کشورهای جهان، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های دریایی و مشارکت در روند جهانی شدن برگزار می‌شود.

    همچنین جذب سرمایه‌گذاران خارجی همراه با تکنولوژی نوین دریایی با حفظ توانمندی‌های داخلی و تاکید بر اقتصاد مقاومتی و بومی کردن این صنعت از دیگر اهداف چهارمین دوره این نمایشگاه است.

    این نمایشگاه در پی دیپلماسی فعال دولت یازدهم فضای جدیدی در تعامل بیشتر با حوزه‌های مختلف دریایی با کشورهای جهان گشوده و می‌تواند آزمون مهمی به جهت ارائه دستاوردها و توان دریایی جمهوری اسلامی ایران باشد.

    در این نمایشگاه علاوه بر حضور بیش از 100 شرکت داخلی، ده‌ها شرکت خارجی از کشورهایی همچون ایتالیا، عمان، آلمان، ژاپن، فرانسه، انگلستان، کره جنوبی، قزاقستان و چین جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

    چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی در زمینه کشتیرانی، حمل و نقل دریایی، صنایع کشتی‌سازی، صنایع فراساحل نفت و گاز، خدمات دریایی و بندری، ساخت، تجهیز و توسعه بنادر، امور نظامی و دفاعی، اقیانوس‌شناسی و هواشناسی، الکترونیک و مخابرات‌، حقوق دریایی، موسسات رده‌بندی، بیمه و موسسات اعتباری، نقشه‌برداری و هیدروگرافی، تجسس و نجات دریایی، محیط زیست دریایی، گردشگری و تفریحات دریایی، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معرفی دستاوردهای انجمن‌ها و اتحادیه‌های و دانشگاه‌ها و مراکز عالی آموزشی و علوم وفنون دریایی است.

    برگزاری کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری دریایی ایران درروز یکشنبه 4 مهرماه همزمان با دومین روز نمایشگاه با حضور سرمایه‌گذاران خارجی، هیات‌های اقتصادی و تجاری و سفرا و رایزنان بازرگانی سفارتخانه‌های مستقر در ایران از کشورهای روسیه، بلاروس، پاکستان، هلند، ژاپن، امارات، آلمان نویدبخش آینده‌ای روشن در زمینه توسعه همکاری‌های بین‌المللی در حوزه دریایی است.

    گفتنی است، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران 3 تا 5 مهرماه سال جاری از ساعت 10 الی 18 دائر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت