سرکنسول پاکستان در مشهد مقدس:

آمادگی برگزاری نمایشگاه‌های مشترک فرهنگی را در پاکستان داریم

عصر نمایشگاه- سرکنسول پاکستان در مشهد مقدس گفت: چنانچه مسؤولان آستان قدس تمایل داشته باشند، آمادگی برگزاری نمایشگاه‌های مشترک فرهنگی در پاکستان و ایران را داریم و از آن استقبال می‌کنیم.

آمادگی برگزاری نمایشگاه‌های مشترک فرهنگی را در پاکستان داریم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، یاور عباس در حاشیه بازدید از نمایشگاه «مهر درخشان» اظهار کرد: بهترین راه ترویج فرهنگ اسلامی در میان کشورهای مسلمان ایجاد ارتباط مردمی میان مسلمانان است و دولتمردان نیز می‌توانند با تسهیل این آمدوشدها در ترویج فرهنگ اسلامی کمک کنند.

    سرکنسول پاکستان در مشهد مقدس با تأکید بر اینکه کشورهای مسلمان باید با یکدیگر اتحاد بیشتری داشته باشند، گفت: این اتحاد به دست نمی‌آید جز با برگزاری نشست‌های مشترک میان سران کشورهای مسلمان که زمینه‌ساز دوستی بیشتر ملت‌های مسلمان می‌شود.

    عباس تصریح کرد: از دیرباز کشور پاکستان در جهت ایجاد همبستگی میان کشورهای مسلمان حرکت کرده و در این راستا پاکستان همواره یکی از اعضای فعال سازمان کنفرانس اسلامی (OIC) بوده است.

    وی با اشاره به اینکه پاکستان همواره از مسلمانان سراسر جهان حمایت می‌کند، افزود: هرکجا که موضوعی مرتبط با اسلام باشد پاکستان در آن حضور پررنگی داشته و جهت حمایت از مردم فلسطین، پاکستان ارتباطات خود را با اسرائیل قطع کرده و حتی شهروندان این کشور اجازه سفر به این کشور را ندارند.

    سرکنسول پاکستان در مشهد پیرامون اقدامات این کشور در جهت گسترش فرهنگ اسلامی، بیان کرد: پاکستان با تشکیل نهاد نظارتی بر تمام قوانینی که به تصویب مجلس قانون‌گذاری این کشور می‌رسد نظارت دارد و باید تمام قوانین پیش از اجرا، به تأیید این شورا برسد تا مغایر شرع و قانون اسلامی نباشد.

    عباس در پایان از تمایل این کشور جهت برگزاری نمایشگاه‌های مشترک ایران و پاکستان خبر داد و اظهار داشت: چنانچه مسؤولان تمایل داشته باشند ما آمادگی برگزاری نمایشگاه‌های مشترک فرهنگی در پاکستان و ایران را داریم و از آن استقبال می‌کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت