INFEX۲۰۱۷ ؛

حمایت اتاق بازرگانی کشورهای اسلامی از نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی اصفهان

عصر نمایشگاه- اتاق بازرگانی، صنایع وکشاورزی اسلامی طی مکاتبه ای با اتاق های بازرگانی ۵۷ کشور اسلامی عضو، حمایت عملی خود را از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان اعلام کرد.

حمایت اتاق بازرگانی کشورهای اسلامی از نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی اصفهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان ، اتاق اسلامی در نامه خود به کشورهای عضو، علاوه بر بازتاب پتانسیل های اقتصادی و کشاورزی ایران و استان اصفهان، با تأکید بر حمایت اتاق های مشترک بازرگانی "ایران و آلمان" و "ایران و چین" از سیزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان با برند INFEX2017 از آن ها خواسته تا با توجه به اهمیت این رویداد نسبت به اطلاع رسانی به فعالان صنایع غذایی کشورهای اسلامی اقدام و برای کسب اطلاعات تکمیلی با اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان حامی این نمایشگاه تماس حاصل کنند. 

    شایان ذکر است اتاق بازرگانی، صنایع وکشاورزی اسلامی ارگانی وابسته به سازمان همکاری اسلامی (OIC) است که نمایندگی بخش خصوصی 57 کشور اسلامی عضو را برعهده دارد.

    این اتاق پس از اولین کنفرانس اتاق های بازرگانی کشورهای اسلامی در اکتبر 1977 تشکیل و دفتر مرکزی آن در سال 1979 میلادی درکراچی پاکستان تأسیس شد.

    هدف از تشکیل این نهاد، تقویت همکاری بین کشورهای عضو در زمینه تجارت، بازرگانی، تکنولوژی، اطلاع رسانی و ارتباطات و همچنین معرفی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری کشورهای عضو است.

    همچنین یکی از اهداف عمده این مرکز، شناسایی محصولات غذایی حلال و تدوین استانداردهای لازم جهت صدورگواهی حلال است که این امر از طریق کارگزاران، انجام و در نهایت "برند حلال" مطابق با مقررات تدوین شده، صادر می گردد.

    گفتنی است ، این اقدام اتاق اسلامی که طی سال های گذشته در نمایشگاه های ایران کم سابقه بوده است، در کنار همکاری سایر اتاق های معتبر داخلی و منطقه ای بیانگر استقبال بزرگترین مراجع اقتصادی و نویدبخش رویدادی نوین و تأثیرگذار در صنعت غذایی کشور و منطقه خواهد بود.

    این نمایشگاه از تاریخ 27 لغایت 30 بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار می شود.

    علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اختصاصی نمایشگاه به نشانیwww.infexiran.ir مراجعه و یا با تلفن های 32611603-031 و 31-36650430 - 031 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت