به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه عکس «جاویدانه ها» در شهرستان شفت برپا شد

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از برپایی نمایشگاه عکس ایثار با عنوان «جاویدانه ها» در این نهاد خبر داد.

نمایشگاه عکس «جاویدانه ها» در شهرستان شفت برپا شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، سید امیر مصباح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری رشادت، ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان است.

    وی حفظ ارزش ها و آرمان های امام خمینی (ره)، انقلاب و شهدا را یکی از وظایف و رسالت های مهم مردم به ویژه مسئولان نظام دانست و افزود: دفاع مقدس نماد عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و سند افتخاری برای مردم است.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت با بیان اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس در جامعه نهادینه شود، گفت: متاسفانه امروز نهادهای فرهنگی و اجرایی نتوانسته اند به درستی این ارزش ها و فرهنگ را به نسل های بعداز انقلاب انتقال دهند و به همین دلیل شاهد بروز برخی ناهنجاری های اجتماعی در سطح جامعه هستیم.

    وی به نقش موثر نهادهای فرهنگی در گستردش این ارزش ها در قالب هنر اشاره و خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت نیز به همین منظور با تدوین برنامه های فرهنگی تلاش کرده تا گامی مناسب در این زمینه در شهرستان بردارد.

    مصباح با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس ایثار با عنوان «جاویدانه ها» در این نهاد، گفت: در این نمایشگاه 70 قطعه عکس در اندازه های 45 در 60 از صحنه های جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

    وی افزود: این نمایشگاه در طول هفته دفاع مقدس در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت برپا شده که علاقه مندان می توانند در دو نوبت صبح و عصر از این آثار بازدید کنند.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت برگزاری مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه کتاب با مشارکت نهادکتابخانه های عمومی شهرستان و اکران رایگان فیلم های دفاع مقدس را از جمله برنامه های دیگر هفته دفاع مقدس این نهاد اعلام کرد.

    وی همچنین به فعالیت 36 کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان شفت اشاره و تصریح کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری با موضوع دفاع مقدس در این کانون ها در سطح روستاها شهرستان شفت برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت