مدیرعامل شرکت نمایشگاه های یزد ؛

فاز نخست نمایشگاه بین المللی یزد آماده بهره برداری شد

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های یزد گفت: فاز نخست نمایشگاه بین المللی یزد با ۳ میلیارد ریال هزینه درکنار گذر یزد ، کرمان ، شیراز به منظور افزایش اشتغال و رونق کسب و کار آماده بهره برداری شده است.

فاز نخست نمایشگاه بین المللی یزد آماده بهره برداری شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، مصطفی بوستانی در نشست خبری با رسانه های استان اظهار کرد: برای فاز نخست نمایشگاه 11 کیلومتر جدول گذاری، فضای سبز و سالن 10 هزار مترمربعی در دو طبقه شامل یک طبقه وی آی پی و طبقه دوم غرفه های ثابت دستاوردهای صادراتی استان ایجاد شده که در مجموع تمام نیازهای استاندارد برای یک مجموعه نمایشگاهی را داراست.
    مدیرعامل نمایشگاه های یزد اضافه کرد: دفتر عقد قراردادها، دو سوئیت میهمان، یک سالن کنفرانس 200متری، بخش های خدماتی، بورس های مختلف طلا و نقره و سایر صنوف، مرکز تجارت بین المللی، مرکز تفریحی، هتل، برج وی آی پی، سالن همایش ها و پارکینگ در بخش های مختلف از دیگر امکانات این مجموعه است که در آینده این بخش ها به این مجموعه افزوده می شود.
    بوستانی درباره فعالیت های نمایشگاه فعلی یزد نیز گفت: در زمان تحریم، نمایشگاه جایگاه ویژه ای برای دور زدن تحریم ها و ایجاد و تداوم رونق اقتصادی در کشور داشت اما این موضوع در استان یزد کمرنگ دیده شد.
    وی گفت: نمایشگاه نقش قابل توجهی در توسعه استان یزد دارد به ویژه اینکه محور توسعه استان بر گردشگری قرار گرفته و شرکت نمایشگاه های بین المللی می تواند در این زمینه فعالیت های اثربخشی داشته باشد.
    مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی یزد با بیان اینکه 80درصد اشتغال موجود در جامعه در برپایی یک نمایشگاه فعال می شود، ادامه داد: در هر نمایشگاهی که در استان یزد برگزار می شود به طور متوسط 400 فرصت شغلی ایجاد می شود.
    وی تعامل بیشتر مسئولان استان و رسانه ها را در معرفی نمایشگاه و تقویت جایگاه آن خواستار شد و گفت: این مجموعه خصوصی و بر اساس سهام 92 شخصیت اداره می شود اما بر اساس قانون دولت باید 10درصد هزینه زیرساخت های آن را بپردازد .
    بوستانی تصریح کرد: با وجود تاثیر شرکت نمایشگاه های استان در اشتغال و توسعه استان، تا کنون تسهیلات بانکی به این شرکت اختصاص نیافته و بدهی مالیاتی و حقوقی معوق دارد که برای رفع این مشکلات، حمایت بیشتری از سوی بخش دولتی انتظار می رود.
    وی درباره فعالیت های این مجموعه در 6ماه ابتدایی امسال نیز اظهار کرد: در نیمه نخست امسال 6 نماشگاه برگزار شده و در نیمه دوم سال که تقاضا بیشتر است، برگزاری 14نمایشگاه پیش بینی شده است.
    فاز نخست نمایشگاه بین المللی یزد در محدوده 56هکتار مساحت دیوارکشی شده این شرکت آماده بهره برداری شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت