مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر:

صدور کارت بن های خرید کتاب نمایشگاه شهرکرد از سوی بانک شهر

عصر نمایشگاه- بانک شهر مسوول صدور بن کارت های خرید کتاب در یازدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در شهرکرد شد.

صدور کارت بن های خرید کتاب نمایشگاه شهرکرد از سوی بانک شهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر گفت: با توجه به اینکه این بانک به عنوان بانک عامل نمایشگاه های کتاب استانی در سراسر کشور معرفی شده است، تا زمان برگزاری نمایشگاه شهرکرد، بن کارت های خرید کتاب با 20درصد تخفیف برای علاقه مندان به هنر کتاب و کتابخوانی صادر می شود.
    مهدی اکرمی ، روز یکشنبه در ایین گشایش این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این بن کارت ها با مبلغ 300، 500و یک میلیون ریالی از سوی این بانک در طول برپایی نمایشگاه صادر می شود.
    به گفته وی، این بن کارت ها تا 17 روز پس از برپایی نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری نیز اعتبار دارد و خرید از هفت کتاب فروشی سطح شهر نیز با این کارت بن ها امکان پذیر است.
    اکرمی، با اشاره به موفقیت این بانک در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب گفت: بانک شهر در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران به عنوان بانک عامل موفق شد تا با ارائه خدمات مناسب، رضایتمندی مراجعان را کسب کند که این خدمات مورد تقدیر وزیر ارشاد ، ناشران و شرکت کنندگان در این نمایشگاه نیز قرار گرفت.
    وی افزود: به منظور ارائه این خدمات در نمایشگاه های کتاب استانی نیز بانک شهر به عنوان بانک عامل از میان سایر بانک های متقاضی انتخاب شد،که بر اساس زمان بندی در 31 استان به ارائه خدمات بانکی در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب خواهد پرداخت.
    مدیر پروژه بانک شهر در نمایشگاه های کتاب در ادامه اظهار کرد: در نمایشگاه کتاب شهرکرد 160دستگاه کارتخوان برای خرید فروش در اختیار غرفه داران قرار گرفته است.
    سیصد و هفتمین نمایشگاه کشوری و یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب ناشران ایران تا نهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی شهرکرد دایر است.
    در یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی 385 ناشر از سراسر کشور 46 هزار و 171 عنوان کتاب را در 185 غرفه ارائه کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت