نمایشگاه «تهران گیم کانونشن» ؛

نمایشگاه «تی جی سی» سرمایه گذاری کشور برای جهانی شدن در صنعت بازی است

عصر نمایشگاه- نمایشگاه «تهران گیم کانونشن» - Tehran Game Convention - (تی جی سی) که برای اولین بار سرمایه گذاران و شرکت های ناشر سراسر دنیا را به ایران می کشاند، باعث سرمایه گذاری کشور برای جهانی شدن در صنعت بازی است.

نمایشگاه «تی جی سی» سرمایه گذاری کشور برای جهانی شدن در صنعت بازی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، برگزاری نمایشگاه «تی جی سی» که برای اولین بار سرمایه گذاران و شرکت های ناشر از سراسر دنیا را به ایران می کشاند یکی از دستاوردهای مهم بنیاد ملی بازی های رایانه ای است که خوشبختانه در هر قدم حمایت کامل بازی سازان داخلی را پشت سر خود داشته و در هر گام از مشورت و نظرات تک تک بازی سازان داخلی یاری جسته است.
    این اتفاق که برای اولین بار در صنعت بازی سازی کشور رخ خواهد داد می تواند نقطه عطفی در تاریخ این صنعت نوپا باشد.
    طرح ریزی اقدامات اولیه برای برگزاری رویداد «تی جی سی» براساس برنامه ملی بازی های رایانه ای مصوبه سال 1394 شورای عالی فضای مجازی انجام شده است.
    تلاش بنیاد ملی بازی های رایانه ای همواره بر اعتلای صنعت بازی سازی ایران و ورود کشور به عنوان یک قطب مهم بازی سازی به بازارهای جهانی بوده و نمایشگاه «تی جی سی» قدم بزرگی در مسیر این تلاش چند ساله است.
    در این نمایشگاه که برای اولین بار قرار است ناشران، سرمایه گذاران و فعالان بین المللی را به ایران بیاورد، فرصت های بسیار باارزشی در اختیار بازی سازان کشور قرار می گیرد تا خود را به بازارهای جهانی متصل کنند.
    این رویداد خواسته بسیاری از بازی سازان با استعداد و فعال کشور است تا بتوانند بازی های بومی ایرانی را در بازارهای جهانی معرفی و منتشر نمایند.
    بطور قطع برگزاری شایسته این رویداد بین المللی به میزبانی ایران، حمایت همه جانبه نهادهای ذیربط فرهنگی، رسانه ای، صنعتی و اقتصادی را می طلبد تا بتوان از فرصت ایجاد شده، بیشترین بهره را برای توسعه صنعت بازی داشت.
    بنیاد ملی بازی های رایانه ای همچون سنوات گذشته و رویدادهایی از این دست، خود را ملزم به رعایت قوانین جاری در این خصوص می داند و قطعا کلیه هماهنگی های لازم با مراجع ذی صلاح را به عمل خواهد آورد.
    نمایشگاه «تی جی سی» اردیبهشت سال 96 برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت