رئیس مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گلستان:

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی در گلستان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات وادوات وتجهیزات ونهاده های کشاورزی در استان گلستان برگزار می‌شود.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی در گلستان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، عید محمد فاروقی درباره نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات کشاورزی اظهار داشت: این  نمایشگاه  در 67 غرفه شامل 41 شرکت ماشین آلات کشاورزی، 8 شرکت نهادهای کود و سم، 12 شرکت سیستم‌های نوین آبیاری تحت فشار و 6 غرفه نهادهای اداری برپا می‌شود.

    وی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی ماشین آلات و ادوات کشاورزی، تجهیزات و تکنیک‌ها و روش‌های نوین برای توسعه و ترویج استفاده از این تکنولوژی‌ها برای  معرفی و فروش به کشاورزان و بهره‌برداران ارائه می‌شود.

    رئیس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان گلستان تصریح کرد: این نمایشگاه از 6 تا  9 مهرماه از ساعت 15  تا 21 شب پذیرای علاقه‌مندان است.

    فاروقی افزود: 14 شرکت داخلی از استان‌های خراسان رضوی، فارس، همدان، اصفهان، مازندران، گیلان، تهران، البرز، خوزستان، کردستان و گلستان در نمایشگاه بین‌المللی گرگان حضور  دارند.

    وی گفت: نمایندگانی هم از کشورهای ایتالیا، اتریش، قزاقستان، هندوستان، روسیه، آلمان، هئیت اقتصادی از کشور عراق برای خرید ماشین آلات به این نمایشگاه می‌آیند .

    رئیس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان گلستان اظهار کرد: در این نمایشگاه برای نخستین بار میز تجاری برای سرمایه‌گذاران مهیا شده است.

    فاروقی اظهار داشت: برای ارتقای کیفیت نمایشگاه تاکنون 4 جلسه برگزار و تلاش مسئولان استانی ساماندهی و برنامه ریزی مناسب و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور برگزاری هدفمند و باشکوه نمایشگاه استان است.

    وی افزود: در این نمایشگاه با در نظر گرفتن ظرفیت و نیاز بخش کشاورزی استان، اولویت حضور ماشین‌ها و ادوات با توجه به سیاست‌ها و اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی مانند موضوعات کشاورزی حفاظتی، ماشین‌ها و ادوات نوین و توسعه کشت‌های نشایی و سامانه‌های نوین آبیاری تحت فشار با برگزاری کارگاه های آموزشی به صورت تئوری و عملیاتی لحاظ شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت