نمایشگاه باید صرفا برای نمایش کالاها و محصولات باشند

آمادگی نمایشگاه بین المللی تبریز برای برگزاری بزرگترین نمایشگاه فرش ایران

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از ابلاغ ممنوعیت نمایشگاه های فروش دراستان ها خبر داد و گفت : نمایشگاه باید صرفا برای نمایش کالاها و محصولات باشند.

آمادگی نمایشگاه بین المللی تبریز برای برگزاری بزرگترین نمایشگاه فرش ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، "حسین نجاتی" در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان با اعلام این مطلب افزود: تا ابتدای دی ماه امسال حدود 1.5 میلیارد دلار صادارات از استان به 54 کشور خارجی انجام شده است.

    وی ادامه داد: عراق، ترکیه، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، افغانستان و ایتالیا از جمله کشورهایی هستند که بیشترین صادرات غیرنفتی از استان به این کشورها انجام گرفته است.
    سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اعلام تصویب تقویم سال 95 نمایشگاه بین المللی تبریز، گفت: 10 نمایشگاه بین المللی تبریز سال آینده در خارج از کشور برگزار می شود.

    احمد محمدزاده  اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی تبریز ظرفیت بسیار بزرگی برای معرفی توانمندی های استان و ایران است که در منطقه بی رقیب است.
    وی همچنین با تصویب طرح تقویم سال 95 نمایشگاه بین المللی باغ شهر سهند مراغه درکارگروه استانی گفت: سال آینده 19 نمایشگاه دراین شهرستان برپا می شود.

    مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی تبریز نیز گفت: سال گذشته 42 نمایشگاه در تبریز برگزار شد که امسال این تعداد تا پایان سال به 50 نمایشگاه می رسد.
    حبیب ماهوتی افزود: سال آینده 10 نمایشگاه از جمله در شهرهای مسکو روسیه، تاتارستان، ابوظبی امارات، کربلا و بصره عراق، ارمنستان ، برپا می شود.

    وی همچنین از آمادگی این نمایشگاه برای برگزاری بزرگ ترین نمایشگاه فرش ایران در تبریز برای سال آینده، خبر داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت