مدیر عامل شرکت نمایشگاه های یزد :

برپایی نمایشگاه مصالح ساختمانی و تاسیسات در یزد

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت نمایشگاه های یزد گفت: پانزدهمین نمایشگاه مصالح ساختمانی همزمان با سیزدهمین نمایشگاه تاسیسات گرمایشی و سرمایشی از فردا / چهارشنبه/در یزد برپا می شود .

برپایی نمایشگاه مصالح ساختمانی و تاسیسات در یزد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مصطفی بوستانی اظهار کرد: نمایشگاه مصالح ساختمانی از هفتم تا 11 مهرماه در قالب 100غرفه در سالن سرپوشیده و فضای باز برگزار می شود.
    وی با بیان اینکه 3300مترمربع از 7500مترمربع فضای نمایشگاه از سوی این غرفه ها استفاده مفید می شود اضافه کرد: شرکت های شرکت کننده از استان های اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی ، خراسان رضوی و تهران بوده و در مجموع 60درصد شرکت ها از یزد و بقیه از سایر استانها و چند شرکت خارجی است.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های یزد تصریح کرد: در بخش تاسیسات و اتصالات نیز چند شرکت به منظور رقابت و امکان کیفیت سنجی با شرکت های ایرانی از آلمان، ایتالیا و چین در نمایشگاه حضور دارند.
    بوستانی افزود: 60درصد شرکت ها مربوط به لوازم تاسیسات و لوله و اتصالات و 40درصد مربوط به شرکت های مصالح ساختمانی است.
    وی ساعت بازدید از نمایشگاه را 16 تا 21 اعلام کرد و گفت: رادیاتور، چیلر ، لوله ، درب و پنجره و شیرآلات ساختمانی از جمله تاسیسات نمایش داده شده شرکت ها و آجر و دیوار پیش ساخته، تیرچه و برخی دیگر از لوازم از مصالح ساختمانی این نمایشگاه خواهد بود.
    این مسئول از جمله تاسیسات ارائه شده را پکیج های سرمایشی، فن و فن کویل، کندانسور، پمپ های چگالنده سرمایشی و پمپ های حرارتی، سیستم های تهویه مطبوع، انواع هواکش و دمپر، دریچه تنظیم هوا، فیلتر هوا و پرده هوا عنوان کرد.
    وی همچنین انواع لوله و اتصالات را لوله و اتصالات پلیمری، پلی پروپلین و پلیکا، لوله و اتصالات فاضلابی و اتصالات جوشی، لوله و اتصالات دوجداره و چند لایه، لوله و اتصالات آهنی، چدنی، مسی و برنجی، لوله و اتصالات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، لوله و اتصالات انعطاف پذیر و انواع عایق لوله و اتصالات اعلام کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت