با حضور بازرگانانی از دو کشور ؛

افتتاح نمایشگاه اوکانکت عرضه محصولات برندهای درجه اول لوازم خانگی چین در ایران

عصر نمایشگاه- مراسم افتتاحیه تالار برندهای لوازم‌خانگی شهر فوشان در رویداد تجاری نمایشگاه اوکانکت چین در ایران با حضور بازرگانانی از دو کشور برگزار شد.

افتتاح نمایشگاه اوکانکت عرضه محصولات برندهای درجه اول لوازم خانگی چین در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، اوکانکت یک شرکت دیجیتالی است که در هفت کشور جهان دارای شعبه است؛ نمایشگاه اوکانکت چین به همت شعبه اوکانکت ایران به عنوان هشتمین نمایندگی خارجی این کشور برگزار می‌شود.

    در این نمایشگاه طی مدت سه ماه کالاهای مرغوب چینی در شاخه لوازم برقی منزل، مبلمان و کاشی و سرامیک به صورت دیجیتال در معرض دید تجار و بازرگانان ایرانی قرار می‌گیرد.

    مراسم افتتاحیه تالار برندهای لوازم‌خانگی شهر فوشان در دو بخش معرفی تالار برندهای لوازم خانگی فوشان چین و ارائه پیشنهادات همکاری شرکت‌های ایرانی و چینی انجام شد.

    در این مراسم معاون سخنگوی شورای شهر تهران، رییس اداره کل منطقه آزاد تجاری قشم، رییس هیات‌مدیره انجمن دوستی ایران و چین، معاون شهردار دولت خلق فوشان، نماینده بخش اقتصادی سفارت چین در ایران، رییس شرکت "دائوماند" و نمایندگانی از سازمان‌ها، موسسات تجاری، واحدهای تجاری، صنف کاشی وسرامیک، اتحادیه قطعات الکترونیک و لوازم خانگی و بیش از 52 شرکت و نماینده فروش در اصناف مختلف حضور داشتند.

    حضور 135 برند مطرح چینی

    "ژانگ کاییجی"، رییس اتاق بازرگانی شهر فوشان گفت: در این رویداد بیش از 135 برند مطرح چینی محصولات خود را در معرض نمایش گذاشته‌اند.

    "لی‌زیا اُپینگ" رییس شرکت "دائوماند" هم به معرفی محصولات شرکت تحت مدیریت خود پرداخت و گفت: این شرکت استفاده از اینترنت را در پروسه جهانی شدن و به‌روزرسانی مد نظر دارد؛ پیش از این شرکت‌ تولیدی ما به روش سنتی عمل می‌کرد اما حالا فروش به واسطه اینترنت و فروش آنلاین را در دستور کار دارد.

    وی با اشاره به اینکه مرکز تجربه کاربردی برندهای لوازم‌خانگی و مصالح و لوازم تزیینی فوشان در ایران حلقه‌ای از این زنجیره فروش است، افزود: با توجه به اینکه اینترنت فضایی جهانی است و مرزی نمی‌شناسد، این مرکز مکمل فروش آنلاین است. همچنین با تلفیق اینترنت و تجربه کار گروهی می‌توان در یک فضای رقابتی تجارت کرد.

    رییس شرکت "دائوماند" در ادامه گفت: با ورود محصولات صنایع مختلف، برندهای شهر فوشان هم به ایرانیان معرفی می‌شود.

    وی در ادامه افزود: فقط تبلیغات جوابگوی این نیستند که مردم این برندها را بپذیرند و تلاش کرده‌ایم  برای معرفی برندها علاوه بر تبلیغات به انجام مذاکره از کانال‌هایی مانند وزارت بازرگانی و کمیته توسعه و اصلاحات چین بپردازیم.

    روابط دوستانه و کهن ایران و چین

    در ادامه این مراسم ابوالفضل قناعتی، عضو هیات‌رییسه شورای شهر تهران گفت: کشور چین و ایران روابط دوستانه و کهنی داشته‌اند و همچنین در دوران دفاع مقدس نیز در کنار ایران بوده است.

    وی افزود: در تهران نیز در بخش حمل و نقل عمومی از ظرفیت کشور چین کمک گرفته‌ و امیدواریم در حوزه‌های مختلف دیگر نیز همکاری خوبی با این کشور داشته باشیم.

    فوشان از زبان معاون شهردار

    " گواُ ون‌های" معاون شهردار شهر فوشان در بخش دیگری از این مراسم گفت: شهر فوشان در مرکز استان "گوانگ دونگ" قرار دارد و از مراکز تاریخی و قدیمی چین بوده و قطب اصلی صنایع مختلف در این شهر است.

    وی با اشاره به اینکه فوشان از شهرهای قدرتمند اقتصادی چین است، بیان کرد: تولید در شهر فوشان 17 درصد در سال 2015 رشد داشته است و با زیرساخت‌های صنعتی خود از لحاظ صنایع تولیدی جزو مهم‌ترین شهرهای چین است.

    همکاری فوشان و منطقه آزاد تجاری قشم

    در بخش دیگری از این برنامه امضای یادداشت همکاری بین شهر فوشان و منطقه آزاد تجاری قشم و سپس امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت‌های چینی و ایرانی توسط نمایندگان این شرکت‌ها صورت گرفت.

    نمایشگاه اوکانکت در یک دوره سه ماهه از 4 مهرماه امسال همه روزه از ساعت 10 تا 18 در مرکز تجاری کاربری برندهای لوازم خانگی، مصالح ساختمانی و لوازم تزئینی چین و غرفه سکوی الکترونیک در ایران در حال برگزاری است؛ برگزاری این رویداد در مساحتی به ابعاد 5000 متر و با شرکت 135 شرکت و تولیدکننده چینی است.

    علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به کیلومتر 9 جاده مخصوص کرج، خیابان شهید محمدپور، ساختمان بهنوش مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت