مدیرعامل مجموعه انارستان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تلکام ۲۰۱۶ :

یک میلیون سیم کارت مخصوص کودکان وارد بازار کشور شد

عصر نمایشگاه- یک میلیون سیم کارت ویژه کودکان در راستای ترویج استفاده مناسب کودکان از فضای مجازی و نظارت خانواده و اولیای کودکان بر فعالیت آنها وارد بازار شد.

یک میلیون سیم کارت مخصوص کودکان وارد بازار کشور شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، این سیم کارت ها توسط مجموعه انارستان و با همکاری اپراتور همراه اول در جهت ارائه محتوای مناسب به کودکان در فضای مجازی تولید شده است.

    محسن مروجی، مدیرعامل مجموعه انارستان با اعلام این خبر در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تلکام 2016 خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طی سال های گذشته در حوزه ورود کودکان و نوجوانان به فضای مجازی فعالیت چندانی صورت نگرفته است این موضوع سبب شد راهکارهای جدیدی را برای توسعه این بخش و امنیت کودکان و نوجوانان در این زمینه فراهم کنیم.

    وی با اشاره به مطالعاتی که در زمینه ارائه خدمات امن به کودکان صورت گرفته است، گفت: برآورد می شود بازاری سه میلیونی برای فعالیت در این بخش وجود داشته باشد و تاکنون نیز موفق شدیم یک میلیون سیم کارت را با همکاری همره اول وارد بازار کشور کنیم.

    مدیرعامل مجموعه انارستان از همکاری با 300 شرکت تولیدکننده محتوا در حوزه کودک و نوجوان خبر داد و گفت: در این زمینه تا چند ماه آینده شاهد رونمایی سیستم عامل امن و قابل مدیریت والدین برای کودکان خواهیم بود.

    وی در پاسخ به سوال مهر درباره برنامه ها برای ورود تبلت حوزه نوجوانان و جوانان نیز گفت: این قابلیت در راستای الزامات مورد نیاز برای حضور جوانان و نوجوانان در فضای مجازی تعریف شده و در این راستا قصد داریم با سیستم عامل مدنظر تبلتی را وارد بازار کنیم که والدین تصمیم بگیرند فرزندان شان چگونه در فضای مجازی وقت بگذرانند البته این به معنی محدود کردن سرویس نیست اما این امکان را برای خانواده ها به وجود آوردیم که فعالیت فرزندان را مدیریت کنند.

    مروجی همچنین با اشاره به همکاری با آموزش و پرورش برای شناسایی قطب های هوشمندسازی آموزش و پرورش گفت: این سند هم اکنون تهیه شده و قرار است با تایید آموزش و پرورش در جهت شناسایی شخصیت نیازهای نوجوانان به مدارس ابلاغ شود.

    وی با اشاره به مطالعاتی که در مورد سرویس سیم کارت کودکان در کشورهای مختلف انجام شده گفت: هم اکنون این سرویس در کشورهای آمریکایی، اروپایی و آسیای شرقی به کار گرفته شده و خانواده ها از آن استقبال می کنند.

    به گفته مروجی مجموعه انارستان موافقت اصولی برای تبدیل شدن به اپراتور مجازی موبایل را نیز از سازمان تنظیم مقررات دریافت کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت