مدیر روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات :

حضور پژوهشگاه ICT با ۱۷ طرح تحقیقاتی در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶

عصر نمایشگاه- مدیر روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پژوهشگاه با ۱۷ پروژه تحقیقاتی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی "ایران تلکام ۲۰۱۶" حضور یافت.

حضور پژوهشگاه ICT با ۱۷ طرح تحقیقاتی در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از سیتنا، مهندس میرزاد ضمن اعلام این خبر، با اشاره به برگزاری نمایشگاه ایران تلکام 2016 در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای ارائه آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و همچنین به منظور معرفی توان توسعه و پتانسیل کشور در زمینه صنعتICT از 4 تا 7 مهر ماه برگزار می‌شود.

    بنابراین گزارش، آخرین دستاوردهای علمی- تحقیقاتی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در غرفه این پژوهشگاه واقع در سالن 8 و 9 نمایشگاه بین المللی ارائه می‌گردد.

    مهندس میرزاد ابراز داشت: در این نمایشگاه پروژه‌های کلان پژوهشی به همراه زیر پروژه‌های آن ارائه می‌گردد که شامل پروژه جویشگر بومی شامل زیر پروژه‌های موتور جستجوی پارسی جو، موتور جستجوی یوز، پروژه ترگمان، پروژه قرآن جوی، پروژه آیه یاب و پروژه فرازین، پروژه رصد و پایش و بومی سازی فناوری‌های نوین شامل زیر پروژه‌های رایانش ابری و اینترنت اشیاء (IOT) و همچنین خدمات مربوط به آزمایشگاههای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل آزمایشگاه تأیید نمونه، آزمایشگاه تحقیقاتی حوزه ارتباطات، آزمایشگاه حوزه فناوری اطلاعات  و پروژه 5G می‌باشد.

    وی ادامه داد: همچنین فعالیتهای مربوط به حوزه امنیت فاوا شامل ارائه مشاوره، طراحی و اجرا در حوزه‌های سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS ) وتیم‌های مقابله با حوادث رایانه ای (CERT) و نیز ارائه خدمات آزمایشگاهی ارزیابی امنیتی انواع محصولا فتا و افتا، ارزیابی امنیتی شبکه‌های سازمانی و طراحی و پیاده سازی سامانه‌های تأمین امنیت و نیز فعالیت‌های دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات مربوط به سرویسهای مرکز داده اینترنتی شامل میزبانی سرور،  میزبانی سرور اختصاصی، میزبانی وب اشتراکی و میزبانی سرور مجازی اختصاصی در بستر رایانش ابری  می‌باشد.

    گفتنی است که پروژه‌های کلان مذکور طی برنامه ای بلند مدت و نیاز محور تعریف شده و در فازهای مختلف اجرایی، زیرپروژه‌های آن به بهره برداری رسیده که در این نمایشگاه عرضه گردیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت