با حضور سفرا و رایزنان اقتصادی ؛

برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی صنعت آلومینیوم ایران در اراک

عصر نمایشگاه- سفرا، رایزنان و هیات های اقتصادی در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت آلومینیوم ایران حاضر خواهند بود.

برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی صنعت آلومینیوم ایران در اراک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از دنیای معدن ، دکتر بهرنگ عقیلی نسب مدیرعامل شرکت معماران بهطرح (2A) ، با اشاره به افتتاح اولین نمایشگاه بین المللی آلومینیوم ایران که 13 مهرماه با حضور مسئولان ارشد استان و کشور و میهمانان خارجی در محل دائمی نمایشگاه غرب کشور در اراک برگزار می شود، گفت: اولین نمایشگاه بین المللی صنعت آلومینیوم ایران با حضور 130 شرکت کننده داخلی و خارجی 13 مهرماه به مدت چهار روز رسما کار خود را در اراک آغاز خواهد کرد.

    وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بزرگان آلومینیوم کشور همچون ایرالکو، آلومینای ایران، نورد آلومینیوم و شرکت تی اس اس امارات (شرکت اماراتی – فرانسوی) حضور دارند، افزود: در کنار شرکت های داخلی نیز شرکت های بزرگ خارجی از کشورهای ترکیه، ایتالیا و امارات حاضرند، اما به دلیل اینکه تمرکز ما بر بومی برگزار شدن این نمایشگاه است.

    مدیرعامل شرکت معماران بهطرح (2A) گفت: 70 درصد نمایشگاه میزبان شرکت ها و تولیدکنندگان استان مرکزی است و مابقی مربوط به دیگر استان ها همچون خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، تهران، یزد، اصفهان، هرمزگان و ... است.

    عقیلی نسب با اشاره به ارزش و اهمیت برگزاری این نمایشگاه در پایتخت آلومینیوم کشور اظهار کرد: ساعت بازدید این نمایشگاه از 15 تا 22 است، اما روند برگزاری نمایشگاه به نحوی است که از صبح میزبان علاقمندان به مباحث علمی و صنعتی است. بر این اساس 15 کارگاه و سمینار آموزشی با حضور اساتید دانشگاه اراک، صنعتگران و شرکت های صنعتی استان تدارک دیده شده است و با توجه به اینکه یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه ارتباط بین صنعت و دانشگاه است، برگزاری 12 سمینار تخصصی قدم مثبت و مهمی در این راستا به شمار می رود.

    وی اضافه کرد: علاوه بر این سمینارها و کارگاه های در نظر گرفته شده به دلیل حضور اتاق مشترک ایران – قزاقزستان و ایران - کره نشست پرسش و پاسخی نیز ترتیب داده شده است که می تواند در توسعه روابط صنعتی استان مرکزی و کشورهای خارجی موثر واقع شود.

    مجری برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت آلومینیوم ایران افزود: علاوه بر برنامه های جانبی و حضور شرکت های خارجی در روز افتتاحیه میزبان سفیر قزاقستان و عراق نیز خواهیم بود که قطعا توسعه روابط صنعتی استان مرکزی و این دو کشور را به همراه خواهد داشت.

    وی در ادامه به حضور شرکت ایرالکو، آلومرول نوین اراک، آکرول و شرکت لجور اراک، همچنین شرکت ترکیه ای آلونیکا به عنوان حامیان مالی برگزاری نمایشگاه اشاره کرد.

    عقیلی نسب درخصوص برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان مرکزی در کنار نمایشگاه صنعت آلومینیوم عنوان کرد: این نمایشگاه نیز به مانند نمایشگاه آلومینیوم در فضایی به مساحت 5 هزار متر برگزار می شود و شاهد حضور شرکت های همچون جرج فیشر و شرکت بوتان هستیم که علاوه بر حضور در نمایشگاه به عنوان اسپانسر نیز حاضر خواهند بود.

    وی با تاکید بر اینکه ظرفیت های صنعتی استان مرکزی باید معرفی شود، افزود: شناخته شدن پتانسیل های صنعتی استان و توان شرکت های فعال به منظور توسعه روابط باید به صورت جدی دنبال شود و حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه می تواند به این معارفه کمک شایانی داشته باشد و قطعا سفرا، هیات های اقتصادی و رایزنان را راهی استان مرکزی خواهد کرد.

    مدیرعامل شرکت معماران بهطرح(2A) اضافه کرد: با توجه به حضور شرکت های بزرگ داخلی و خارجی در این دو نمایشگاه و اهمیت انعکاس اخبار متنوع مربوطه اتاق خبری در نظر گرفته شده است تا به صورت مستمر و به روز اخبار کلیه رخدادهای این نمایشگاه اعم از نشست های تخصصی، سمینارها، کارگاه های تخصصی، امضای قراردادهای همکاری بین شرکت های مختلف در سریع ترین زمان ممکن مخابره شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت