در نشست خبری امروز در نمایشگاه تله کام مطرح شد

نخستین سیم کارتهای مجازی موبایل آذرماه وارد بازار می شود

عصر نمایشگاه- در پی صدور مجوز از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نخستین سیم کارتهای اپراتور مجازی موبایل با کد ۰۹۹۹۹، آذرماه وارد بازار می شود.

نخستین سیم کارتهای مجازی موبایل آذرماه وارد بازار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، هوشمند مرتضوی، مدیرعامل نخستین اپراتور مجازی موبایل در کشور در نشست خبری امروز در نمایشگاه تله کام گفت: این سیم کارتها در دو فاز به صورت اعتباری و دائمی از اواسط آذرماه و نیز اواخر بهمن ماه وارد بازار ارتباطات کشور می شود.

    وی هدف از ارائه این سیم کارتها را تمرکز بر موضوع بانکداری الکترونیکی عنوان کرد و گفت: با استفاده از این سیم کارتها کاربر می تواند به تمام خدمات بانکداری موبایلی دسترسی داشته باشد و نقل و انتقال پولی انجام دهد.

    مدیرعامل نخستین اپراتور مجازی موبایل با بیان اینکه سیم کارتهای این اپراتور در مدل سرویس های عام و سرویس های خاص که مشتریان بانکی را هدف قرار داده است وارد بازار خواهد شد، ادامه داد: بر اساس قراردادی که با یکی از اپراتورها بسته ایم، شبکه اپراتور مجازی از طریق شبکه این اپراتور فعال خواهد شد و کیفیت ارائه سرویس های آن تضمین شده است.

    وی با بیان اینکه تعرفه این سیم کارتها مطابق با مصوبه کمیسیون تنظیم و مقررات ارتباطات است، ادامه داد: این سیم کارتها با پیش شماره 09999 وارد بازار می شود.

    مرتضوی با بیان اینکه موضوع ورود اپراتورهای مجازی به بازار ارتباطات موضوعی جدید است و در دنیا نیز تازه راه اندازی شده است، گفت: مطالعات نشان می دهد که حدود 72 درصد این تجارت با شکست مواجه می شود و بسیاری از فعالان این صنعت در این حوزه موفق نخواهند بود اما در صورت سرمایه گذاری مناسب و نقشه راه دقیق، می توان این امید را داشت که این پروژه در ایران با موفقیت همراه باشد.

    سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیش از این موافقت اصولی برای 24 متقاضی ارائه خدمات اپراتور مجازی موبایل را صادر کرد که شرکت کیش سل پارس موفق شد برای نخستین بار مجوز و پروانه فعالیت در این زمینه را از رگولاتوری دریافت کند.

    شرکت های دارای موافقت اصولی اپراتور مجازی باید حداقل با یکی از اپراتورهای فعلی دارای شبکه در کشور قرارداد همکاری منعقد کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت